Keuring met welsh + veulen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Keuring met welsh + veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 10:32

Ik mag met me verzorg welsh en haar nieuwe veulen keuren Lachen
Hier wat meer info erover. Je kunt ok op de site kijken.
http://www.ysselvliedt.com/

Bij stal ijselvliedt in wezep.



Dat veulen Sacha is gedekt door een beroemde welsh dekhengst. Ik weet de naam niet zo uit me hoofd.

Maar ik heb dr best zin in!!
Ik heb een nieuw halster voor dr gekocht. een leren halster

Welsh Pony Show, 7 augustus!
Sluitingsdatum 21 juli!
Klik HIER om het inschrijfformulier uit te kunnen printen

Vraagprogramma
40 jaar Welsh pony's op stal Ysselvliedt, een lustrum wat wij niet ongemerkt voorbij kunnen laten gaan.

En hoe kunnen wij dit beter vieren dan doormiddel van het organiseren van een show voor jonge Welsh pony's. Want wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.

40 jaar geleden, in 1964, was het Henk Zoet die zijn eerste Welsh pony Criban Mattie aankocht. Een schimmel merrie die het gezin veel plezier heeft bezorgd. Anno 2004 is Stal Ysselvliedt uitgegroeid tot een stal met een groot aantal Welsh pony's in de secties A, B en ook enkele Welsh part breds.

Dat het Welsh pony virus een impact kan hebben op een familie is wel duidelijk, zo heeft Aart Zoet "stal Vikariën"
en Everhard Zoet "stal Zwaluwenburg".
Yvette en Harold hebben stal Ysselvliedt voortgezet. Een Welsh pony fokkerij gedreven door passie voor en liefhebberij aan dit prachtige ras afkomstig uit Wales.

Uniek is de grote belangstelling voor de hengsten die in eigendom zijn van Stal Ysselvliedt. Zo hebben Ysselvliedt's Shy Charmer, Ysselvliedt's George Z en Vechtzicht's Hywel reeds de oversteek gemaakt naar Wales. Recente ontwikkelingen zijn de getoonde interesse in Powys Shon en Ysselvliedt's Highguy vanuit Groot Brittanië.

U hebt de afgelopen twee jaar reeds kunnen proeven aan de open dag met afstammelingen shows. Nu, in verband met het 40 jarig bestaan, nodigen wij u van harte uit deel te nemen met uw eigen pony's aan deze show, waar de heer Gary Le Brocg uit Australië de pony's zal beoordelen.

Gezelligheid, mooie prijzen, een veulenveiling, verrassende shows met Welsh pony's en een fokkersavond (barbecue), dat zijn de steekwoorden voor deze dag. Wij verwelkomen graag uw inschrijvingen en uw komst op 7 augustus.

Met vriendelijke groeten,

Henk & Griet Zoet
Harold & Yvette Zoet

Voor meer info : http://www.ysselvliedt.com/
Laatst bijgewerkt door Anders_Amigo op 15-07-04 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:59

Leuk. Succes op de keuring. Laat je ons weten hoe het afgelopen is?

Anders_Amigo
Berichten: 2322
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Nvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 11:08

Ja tuurlijk laat ik horen hoe het ging!!!