mijn eerste wedstrijd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-01 07:37

Nou ik was dus ontzettend zenuwachtig tijdens het inrijden en dat bracht ik over op Barbiano die weer lekker misbruik maakte. Toen heeft mijn instructrice even op hem gezeten en hem goed aangepakt en pissig Extreme duivel dat hij was!!!!! Toen ik er weer op en de ring in, daar viel alles 100% mee en het ging best netjes afgezien van het voorover hangen tijdens draf. Ik was 4e van de 5 geworden met 135 punten. Niet echt veel maar ik was heel tevreden en het was weer een overwinning.



Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-01 12:05

Bij ons op de manege wordt zeker elke maand een NBVR wedstrijd gereden. Ik ben ook niet van plan om 'uit' te gaan rijden. Barbje en trailer zijn niet zo'n goede combinatie. Hoe lang duurt het ongeveer voor je je startkaart hebt want ik wil wel als de mkzregelingen voorbij zijn mee gaan doen. Volgens mij hebben we pas weer in september weer wedstrijden. Ik moet nog zoveel kopen, witte rijbroek,jasje bloes etc.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-01 13:34

Heike,

Het was een onderlinge wedstrijd dus dan is dat gelukkig niet zo'n probleem. Ik had nl ook geen laarzen en witte rijbroek aan. Ik weet dat het bij officiele wedstrijden niet mag.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GoogleAdsense, juniper en 28 bezoekers