Totale metamorfose!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Totale metamorfose!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 10:38

Hey!

Je ziet het kopje staan en klikt erop, dus begin ik vooraan met vertellen, moet je niet zeuren dat het een lang verhaal wordt hoor!
Ik ben er helemaal blij van...

Lisette is een meid die de kappersopleiding doet en dus continu modellen nodig heeft. (Lisette is de ex van Roy. Roy is de neef van mijn vriend Erik. Erik is goede vrienden met Lisette, snappie? Knipoog)

Nou werkt Lisette al bij een kapster, gaat ze ook nog eens naar school èn ze knipt bij haar thuis of bij andere mensen thuis. Die heeft een druk leventje dus.. Maargoed nu had ze tijdens het knippen van Erik de nuchtere vraag gesteld of ik niet een keer met dr mee zou willen als model, dan zouden we haar aan het einde van de week even moeten bellen.

Zo gezecht zo gedaan, Erik kwam naar mij toe met het nieuws en om een keer voor weinig geld geknipt te worden daar zeg ik geen nee tegen.
Ik vond het wel leuk dat lisette mij vroeg, ik ken dr eigenlijk alleen maar van gezicht met uitgaan, nog verder niet echt vaak mee gepraat.

Maar enfin, wij belden haar vrijdag op (18 juni, toen ik jarig was Tong uitsteken) en nadat erik even met lisette gebabbeld had kreeg ik haar aan de lijn.
Ze begon eerst met het uitleggen hoe en wat.. Toen kreeg ik meteen goede zin.
"Ja zoals je al begrepen hebt was ik beniewd of je mee wou gaan als mijn model. Dit is 12 juli en duurt ongeveer de hele dag.. Ik rijd dan gewoon naar school toe en kom je wel ophalen. De bedoeling is dat ik jou een metamorfose geef. Dus een kleurtje in je haren en een heel ander kapsel. Aan het einde wordt je ook nog door mij opgemaakt. Je hoeft er niets voor te betalen ofzo."

Wow das wel vet dacht ik toen dus Tong uitsteken Ik hoef dan gelukkig niet te werken dus das mooi meegenomen. Vooral omdat ik mijn haar nog nooit geverfd heb, of extreme kapsels heb vond ik het wel opvallend dat ze mij vroeg. Ik bedoel, ik ken dr amper, zij kent mij amper.. maar van het zien moet zij hebben gedacht damnz, die moet ik gaan metamorfosen;) tenminste dat denk ik, anders vraagt ze wel een vriendin toch?

Maargoed, 12 juli is het pas zo ver, maar ik kan nu al niet meer wachten, ik ga zelf met de webcam een aantal 'voor' en 'na' foto's maken. Ik laat het jullie zeker zien hoe het is geworden. Ben zelf harstikke benieuwd.. Zolang het maar niet kei donker en/of kort wordt Scheve mond

Sorry dat ik het zo vroeg post dus.. Maar t.z.t. schop ik dit topic wel weer omhoog Knipoog

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:46

Bloos! Dat je dat durft zeg! Moet er niet aan denken dat iemand mij even een metarmorfose gaat geven Tong uitsteken
Wel heel erg leuk ! Veel plezier alvast!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:15

Stoer!! Lijkt mij ook altijd nog wel eens wat....lekker apart! Ben erg benieuwd naar hoe het gaat worden! Dus houd de topics hier in de gaten Knipoog

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:21

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Haha! Maar wat cool dat je dat doet... je krijgt vantevoren toch wel te horen wát ze precies gaat doen met je haar? Ik ben benieuwd naar de foto's!

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 11:27

Het probleem is elke keer weer bij de kapper:
Ik kom daar en zit al de hele tijd te zeggen tegen al mn vrienden, ik ga nu ècht iets anders doen.. Maar eenmaal uit die stoel is het gewoon weer 'gewoontjes'
Daarom vind ik het ook zo leuk dat ik meemag, nu is het niet van ik wil dit of ik wil dat Tong uitsteken
Lisette belt mij aan het einde van de week op, dan heeft ze op school een beetje naar de kleur en het model gekeken.. Ze laat me weten wat ze van plan is.. Zoals ik al zei donker of kort wil ik niet Haha!

Nu zal ik dus wel moeten, maar ik zal wel even op mijn tanden moeten bijten als ik daar met die verf in mijn haar zit zonder dat ik weet wat het gaat worden Scheve mond

Jessie88 bedankt Knipoog

En ik houd jullie op de hoogte!!

GeaH

Berichten: 235
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: onderin Friesland :D (vlakbij Wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:02

pff spannend!!!!
is wel een ommezwaai hoor! ineens zo'n metamorfose waarbij je geen inbreng hebt!
ik zal voor je duimen! 't wordt vast heel mooi!

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 14:20

Een beetje inbreng heb ik wel.
Maar toch ben ik benieuwd wat ze er van gaat maken..
Metamorfose is meestal wel héél anders natuurlijk Scheve mond

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:26

ben benieuwd zeg..lijkt me wel sjiek..
gr esther

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 12:13

Bedenk me eigenlijk net pas..
Ben niet zo heel lang geleden naar de kapper geweest Tong uitsteken
Toen wou ik persé een pony en laagjes laten knippen.
Dus ik vol goede moed naar de kapper, kom ik terug met twee laagjes en voor de plukken schuin afgeknipt.
Zou volgens de kapper ook een pony uiterlijk krijgen :S niet dus..
Maar heb ook besloten daar iig niet meer naar de kapper te gaan.. in ons kleine schijt dorpje Tong uitsteken

Ben ik de enige die altijd anders dan gepland van de kapper komt?

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:28

Cool, wel VOOR en NA foto's plaatsen heh!! Cheese! Rock-on, dudes!

Een meisje bij mij op stal die had ook al jaren gewoon lang blond haar, wel heel mooi hoor maar ook zei wou weleens iets anders maar durfde steeds niet de schaar erin te laten zetten en dan was het bij de kapper: "eh.....alleen de puntjes" haha. Maar nu heeft ze de stap genomen, ze heeft een mat Haha! Bovenop is het zo'n 5 cm en dan in haar nek tot over haar schouders , echt een heel cool kapsel, ik ben van lang direct naar kort gegaan eind Maart maar die mat had ik niet bedacht anders had ik dat ook wel gewild, nu laat ik mijn haar weer groeien, heb het nu 3 maanden kort maar ga nu de achterkant ook lang laten *LOL*

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 12:58

Nee kort wil ik zeker niet Haha!
Dan ga ik in protest Tong uitsteken

Voor en na foto's komen er ja..
Pff duurt nog zo lang Haha! heb er echt wel zin in

Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:02

Wow lijkt me echt super Knipoog Hhaa ik hoop maar dat ze er wat moois van maken joh Lachen

Natas

Berichten: 158
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:04

Haha, ik kom wel altijd anders dan gepland van de kapper. Mijn beste vriend is kapper en die knipt me altijd. Hij doet als we uitgaan ook altijd mijn haar en mijn make-up. Maar hij wil mijn haar kort en ik eigenlijk niet. (Het is al bijna kort, heb alleen nog (halflang) haar in mijn nek maar dat wil ik perse houden) En dus knipt hij me stiekem ieder keer iets korter. Scheve mond

Maar ben wel altijd heel tevreden over het resultaat. OK dan!

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 16:59

ghehe,
wel handig zo'n persoonlijke visagist Tong uitsteken

Zolang je tevreden bent is het goed, maar ik ben de eerste week altijd helemaal depri omdat ik het nix vind, en als dan 'tig mensen hebben gezecht dat het wel oké is.. of als het weer een beetje lijkt op wat het eerst was. dan ben ik weer gerust.

Maak me toch wel een klein beetje zorgen Scheve mond

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:24

spannend zeg!!
ik wil wel het eindresultaat zien hoor!!

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 16:54

Whaaaaaa!!!!

Ja mensen ik ben thuis..
Dit is echt totaly zoooo anders Knipoog

Tis een beetje paars en oranje achtig Bloos!

Ik ben nu even fototjes aan het maken..
Wie wil het zometeen zien?

*Opjes?? Mag ik dit topic omhoog schoppen, of moet dit naar ITP?*

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:58

Cool, ben benieuwd naar foto's.. het lijkt me wel geinig!!

Foto's hier of de link hier anders vind ik het niet Bloos

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 18:46

Het is niet helemaal gelukt met de foto's.
Ik maak wel een keer nieuwe, de belichting is niet echt oké ofzo..
Tja webcam he...

Maar dit was ik dus voor:
(betere foto's in mijn profiel, deze had ik gister even snel gemaakt. Ik heb een gigantische slag in mijn haar omdat ik met natte haren een flodderstaartje had gemaakt :s )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oké en niet schrikken, dit ben ik na mijn metamorfose,
De lippenstift heb ik onderweg naar huis langzaam opgegeten ofzo Bloos

Afbeelding

Afbeelding

De kleur vertekend een beetje..

Het is bovenop wat oranje roodachtig, met koper erdoor..
En onder is het donker paars/violet..

Ben er zelf erg blij mee!
Wat vinden jullie ervan??

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:54

Wow wat een metamorfose.. maar het staat je echt hardstikke mooi. OK dan!
Je kan het heel goed hebben, ik vind het eigenlijk veel leuker dan het lange haar.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:44

veel beter!!

_Nancy_

Berichten: 2164
Geregistreerd: 01-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:59

Bloos! echt wel veel leuker!!

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:06

Het is idd echt een enorme metamorfose, maar ik vond het eerlijk gezegd lang en vooral blond mooier. Dit maakt je wat harder, wat je had was wat liever. Maar wel leuk om een keer iets anders te hebben en natuurlijk, als je het zelf maar mooi vindt!

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:28

Inderdaad een hele verandering zeg!!
Hmm.. ik weet niet wat ik mooier vond..
Misschien.. dit kapsel.. maar dan zonder t kleurtje!?
Nou ja.. staat je wel goed hoor!

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:40

woow dat is anders!! Wel leuk hoor!! Vind dit veel leuker staan

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 22:24

Ik ben er zelf echt super blij mee.
Altijd als ik me voor neem om wat anders te doen als ik bij de kapper zit, dan draait dat weer uit op nix.
Nu had ik de kans om het eens echt goed aan te pakken, en ik had ook nog een eigen inbreng.
Lisette vertelde me dat deze kleuren mijn blauwe ogen zouden laten knallen. Toen de make-up en de styling nog helemaal oké was klopte dat inderdaad. Maar na een treinreis en een winderige fietstocht moest ik 't zelf weer fatsoeneren Hopen dat ik het zo krijg als haar... Ach gut