Paard het licht gezien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Paard het licht gezien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 18:25

Zoals aantal mensen misschien weten is mijn paardje de afgelopen tijd niet gemakkelijk geweest.
Na het ongeluk ging het buiten niet zo lekker en in de bak liep hij ook steeds te mutsen.

Nou heb ik de afgelopen week onwijs gezeik thuis en alles gaat niet zoals het eigenlijk hoord(denk ik). Altijd problemen en ik doe alles fout.

mijn humeur word er neit beter op maar denk dat dat ook vrijwel oversloeg op mijn paard.
Hij loopt de afgelopen dagen erg lekker en hij word steeds beter.
de duivel is uit hem gekropen zeggen een aantal mensen op stal. ik heb
geen gehang meer in me handen en hij loopt lekker losjes nu.

Word mijn paardje toch nog een super paard! OK dan! heb nog steeds
geen spijt ervan dat ik hem gekocht hebt. *LOL* Lovers

xCipaEnRubyx

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Noord- Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:59

Haha! AAh gelukkig dat nu alles weer goed is! *LOL* egt waar ik ben heel blij voor je!! maar heb jij met hem een ongluk gehad? Verdrietig wat erg! Huilen maar jah tis tog nog allemaal goed gekomen! Pling

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:02

jaaaah zeker merken ze dat.ik hoop dat het goed blijft gaan met jou en je paardje

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 19:43

ik hoop ook dat het goed zal blijven gaan. Tot nu toe zijn wle lekker ontspannen aan het rijden en gaat dat super. Lekker zachtjes in zijn mondje geen geruk van verkeerde ruiter(heb sindskort een nieuwe verzogster die ook lekker zacht in de hand is) enw e kunnen aan een stuk door een uur tot anderhalf uur rijden zonder stress.