Soms baal je van je rijbewijs

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Soms baal je van je rijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 05:40

Vooral op de dagen dat je je ouders om 5 uur s'ochtends naar het station moet brengen omdat ze op vakantie gaan Boos! .

Dus vandaar dat ik op dit achterlijke tijdstip zit te bokken.

Ik moet om 7 uur pas beginnen .

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 06:02

goeiemorgen Haha!
kom je even gezelschap houden

ik heb nog niet geslapen omdat ik vannacht te horen heb gekregen dat mijn enige vakantie van dit jaar niet door kan gaan Boos!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 07:44

Sh... dat is balen, hebben wij ook. Ik krijg nu opeens een 2e gesprek bij een werkgever en werk gaat voor vakantie op dit moment. Maar om 5 uur je ouders wegbrengen??brr, toch maar gewoon het positieve inzien, kon ook om 3 uur zijn.

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 07:58

hihi de mijne nemen gewoon een taxi!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 08:01

Cowgirl schreef:
Vooral op de dagen dat je je ouders om 5 uur s'ochtends naar het station moet brengen omdat ze op vakantie gaan Boos! .

Dus vandaar dat ik op dit achterlijke tijdstip zit te bokken.

Ik moet om 7 uur pas beginnen .


Ach meid, misschien troost het je als ik zeg dat ik zo'n 6 dagen per week rond deze tijd al buiten rond loop... sja dat heb je als mensen graag hun krantjes er voor 7 uur in hebben liggen.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:21

Ach gossie!! Vroeg hee!

Ik heb nog nooit ene keer gebaald dat ik een rijbewijs heb. Zal wel nooit komen ook. Haha!

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:45

ik heb geen rijbewijs haha kzou willen dat ik het een had!(over een jaartje hopelijk wel!) tis idd wel ni prettig om je ouders zo vroeg weg te moeten brengen maar ik moet mijn ouders elke keer smeken om me weg te brengen!

Dennis

Berichten: 31465
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:58

Erg he...... Tong uitsteken


Mijn zusje moest op ponykamp en m'n ouders zijn d'r niet. Of ik haar niet 'ff' kon brengen voor ik zelf les moest geven. Dus ben voor half 11 ff op en neer gecrossed om haar met pony weg te brengen(t was maar een dikke 10 km rijden, maar voor alles goed en wel in de auto zit enzo. Pfffff). Ik was warempel nog optijd terug ook.
Daar ging mijn ochtendje uit slapen.

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:22

als ik werk (nu even niet ivm zwangerschap) en ik heb vroege dienst ben ik ook om kwart over vijf al onderweg.....als ik nachtdienst heb gehad ga ik om half acht pas richting mijn bedje!! wel vervelend maar goed mijn ouders gaan al 24 jaar elke ochtend om tien voor half zes de deur uit GAAP !!

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:25

*aaah*
is toch wel blij met dr *elke-dag-uitslapen-tot-11-uur-en-de-rest-van-de-dag-niks-doen*- leventje Lachen

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:23

het is dat mijn zoontje uiterlijk om negen uur besluit dat hij uit bed wil anders had ik er ook elke dag wel tot een uur of elf ingelegen !! nu is het dus meestal tussen acht en negen en op dit moment ben ik dan de rest van de dag aan het spelen eten tv-kijken middagdutje doen etc etc ik zou hier best aan kunnen wennen, behalve die dikke bewegende buik dan :-D