springtalentje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

springtalentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 20:47

het gaat de laatste paar dagen echt supergoed met het dressuur rijden. dus ik dacht vandaag ik ga eens een keer springen. ik weet dat mijn paardje dit heel leuk vind. dus ik een hindernisje bouwen en ook het springen ging echt heel goed. ze springt alles waar ik haar voor zet. vandaag hebben we zelfs voor het eerst 70 centimeter gesprongen. Dit deed ze echt super ik kon haar na de hindernis heel goed weer terug rijden en ze werd er zelfs alleen maar nageefelijker van. ik kan echt aan alles merken dat ze liever springt dan dressuurt. jammer alleen dat ik niet zo'n springheld ben. Maar zolang ze alles springt durf ik ook nog wel. Lachen Moest het gewoon even kwijt, ik ben helemaal trots op haar!

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:02

wat leuk joh!!!! gefeliciteerd!!:D

lonnetje
Berichten: 51
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:18

gefeliciteerrd!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:29

gefeliciteerd! ga je nu vaker met haar springen? Lachen

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 22:53

dank je ja ik denk het wel. Ze vind het echt superleuk. ze rent echt met haar oortjes naar voren op de hindernis af. alleen ik ben niet zo'n springheld, maar af en toe moet kunnen

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:54

Hey,

dat heb ik nou laatst ook gedaan met mij (pas 4 jarige ) pony...
hij vond het helemaal geweldig! normaal is ie nooit zo aan het been, nu vloog ie! hij werd ook makkelijker nageefelijk en trok aan op de sprong Bloos! dat ik het toch wel weer genoeg vond (ben ook niet zo'n springheld Tong uitsteken ) maar het was leuk !

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:43

Ik denk dat als je vaker met haar gaat springen dat ze alleen maar fijner te rijden word met de dressuur. Omdat ze dan af en toe kan doen wat ze echt geweldig vind! Net als een buitenritje tussen door!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:59

heej echt goed man.misscien ga je springen nog wel leuk vinden.gefeliciteerd.

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 22:47

dank je, ik sprong al af en toe een keer, maar dat was meestal een superlaag kruisje omdat ik niet echt durf. maar nu was ik samen met een vriendin en ben ik dus steeds iets hoger gegaan, en hoe hoger het werd hoe leuker mijn paardje het ging vinden. Buitenrijden doe ik inderdaad ook regelmatig als afewisseling, en omdat ik het zelf lekker ontspannend vind.

porsche17
Berichten: 9
Geregistreerd: 15-07-04
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 00:14

gaaf man!!! Ik heb het ook gehad dat ik niet meer durfde te springen, maar als je gewoon op je paard vertrouwd komt het helemaal goed!!! Ik zit nu nota bene in de M!!! volgende week voor de 2e x (bibber bibber). Gewoon door gaan, dan overwin je die hoogtes vanzelf wel en dat geeft echt een kick!!! succes ermee.