DPB consult Nikita

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:24

SmithsGirl"]
3.) Heeft Nikita ergens pijn of last van?

Ik kreeg tijdens het consult een wat benauwend gevoel over mij heen. Dat kan duiden op longproblemen of hartklachten. Als ik naar beide problemen kijk, zou ik ook nog kunnen uitkomen op een slechte nierfunctie of vocht in het lichaam. Pijn heeft Nikita niet, maar het bezorgt haar wel wat ongemakken krijg ik duidelijk door. Nikita is nu snel moe en heeft veel rust nodig. Misschien kun je hier iets mee.
[/quote]

[quote="SmithsGirl schreef:
Mijn gevoel? Vooral herkenning... Lachen

De gezondheidsdingetjes waren al bekend bij mij (niet bij DPB), maar ik vroeg me af of Nikita er erg last van had.... Nikita is hartpatientje, en heeft soms wat vocht achter haar longetjes. Nierfunctie is heel slecht geweest, maar dat kwam door verkeerde medicijnen die we eerst hadden... de laatste bloedtest was goed, dus deze medicijnen slaan erg goed aan... Lachen


Goh, wel erg toevallig, het staat gewoon op bokt:
[VvdD] Update Nikita



Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:30

Tsja, noem het zoals je het wilt. Ik geloofde in eerste instantie de consulten van dpb wel een beetje, maar was niet overtuigd. En nadat ik wat verder zocht ben ik een aantal keer dingen tegen gekomen die dus al gewoon op bokt hadden gestaan, net zoals dit dus.
Doe ermee wat je wilt. Ik geloof er steeds minder van, en probeer je er even op te wijzen dat dpb wel degelijk op de hoogte kon zijn van de gezondheidsproblemen van je hond. Maar als jij dpb gelooft, prima Knipoog

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:30

DPB: Ik wijs smithsgirl er alleen even op dat de gezondheidsproblemen wel bekend bij jou zouden kunnen zijn. Zoals ik al eerder zei, wat ze er mee doet, moet ze zelf weten.
En over die klanten buiten bokt om, daar weet ik niets van, dus kan ik moeilijk wat over zeggen.
Ik zal me nu verder niet meer bemoeien met dit topic, denk dat ik smitshgirl anders niet zo blij maak Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, EsmeeKKK, GoogleAdsense en 22 bezoekers