hafkeuring manege dekema

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

hafkeuring manege dekema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 20:02

nou ffies uitblazen Slapen ben echt heel moe nu
vanmorge zou angenita mij ophalen om iets voor 6en ze zit in et bestuur en moest eerst duss om 7en uur aanwezig zijn. eerst moesten we dan duss naar woestein toe bandageren enzo...............maja ik word duss om 6uur wakker:S en angenita zit in de auto te wachten angenita is eerst woes gaan doen en heeft me later opgehaald.

even later om half 8 komen we bij manege dekema aan nog heel rustig en woestein werd later gebracht.....
we hebben eerst geholpen en om 9 uur begon et angenita moest bij het meten helpen.
ik ging woes opwachten, na een half uur kwam hij aan en heb ik em op stal gezet Ang. had een box gehuurd. Oeeeeeeeeeh wat een enge box zeg ja et was ook wel een beetje zo je zakt helemaal weg. nou je wil niet weten hoe eng. nou hij stond er gelukkig na ffies snuiven in Haha!

nou bandages af alles in de trailer donderen en halster touw op halen kom ik trug en het zal ook niet ............heeft ie gerold je kan em ook niet even 5 min alleen laten he... nou ik hem vast zette dat ie niet weer kon rollen en alles uit zn dikke bos manen peuteren gepoetst enja je weet wel wat daar allemaal bij hoort. op naar het meten nou hij was heel erg rustig viel mee en heb ik ffies met em gewandeld want ik wist niet hoe laat ie moest
toen kwam ik mietje tegen van bokt zij sprak mij aan en herkende woes.. we hebben ffies gepraat en ja het zal woes niet zijn en ffiees laten zien dat hij dr ook nog was loopt ie dr bijna omver Clown (ja oke liep een kind te gillen)
nouja ffies later moest hij naar de ring voor stamboek opname..... ik liep achter de manege nog ffies rond en ja hoor komen er een paar heel hard aan draven enzo toen dacht ie (want het regende) ohja hoor ik wil ook op stal en ik zal wel ffies laten zien dat ik sneller kon stombo Boos! gaat ie dr vandoor ik had em nog vast maar kwam achter em terecht nou dan hou je em niet meer duss ja hij was los en liep echt gelukkig Schijnheilig de stal in OK dan! ik was echt bang dat ie de weg op zou gaan..

nou bij de stamboek opname liet hij zn draf helemaal niet zien:S maar hij is gelukkig wel opgenomen en heeft 2e premie gekregen.
en bestgaand wil nagenita vast zellef vertellen duss dat horen jullie nog van haar (sorry van het lange verhaal)

ohja en ondertussen tussen de drukte door was ik ffies rustig bij het chippen kijken. daar kwam ik ook nog een paar bokkers tegen alet en hoffie iig met ayko en nog 3 paarden
nou dit was et doeidoei
gr merle
Laatst bijgewerkt door merle op 10-07-04 20:21, in het totaal 2 keer bewerkt

*FlEuRtJe*


merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 20:04

ohja we hebben ook heel wat fotows maar angenita zal ze waarscheinlijk morgen plaatsen
Laatst bijgewerkt door merle op 10-07-04 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

*FlEuRtJe*

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 20:18

horses4life schreef:
Gelukkig maar dat die zijn stal weer in liep en niet de weg op!!
Maar zou je de volgende keer alstjeblieft iets leesbaarder willen typen?

ja sorry heb et al veranderd zo beter?

*FlEuRtJe*

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 17:30

Woestein schreef:
Hihi die kleine grote stoere man toch van me Haha! Haha!

He Merle!!!
Zo laat nog op BOKT geweest gister...goh lag toen al bijna in dromenland..Haha!
Vond het heel leuk en fijn dat je mee was!
Ik hoop dat je ondanks de drukte naar je zin heb gehad!
Mijn verslagje + foto's staat bij ITP.

Groetjes en tot de volgende keer!

Angenita (die alweer goed bijgekomen is Haha!)


ja ik heb et heel erg naar mnzin gehad ik vond et echt leuk om het es mee te maken de spanning enzo anders benik gewoon mee nu moest ik et voorelkaar krijgen op tijd enzo Haha!

*FlEuRtJe*


merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 17:31

geartsje17 schreef:
IK heb je wel zien staan met woes!! Super paardje die woes..
Maar had hem idd ook wat groeter verwacht!!
Hoe hoog is ie gemeten??

haha wrom heb je nix gezegd Tong uitsteken haha ja dat heb ik eerder gehoord hij is 1.44

*FlEuRtJe*

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 19:08

geartsje17 schreef:
Weet eigelijk niet, waarom ik niks gezegt heb..
Als k je weer zie dan zeg k wel ff wat oke??


Haha! keey deo maar ik bijt niet hoor Knipoog (heel vaak durf ik ok niet hoor dan weet ik et niet zkers bvb)

*FlEuRtJe*

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 20:51

haha ja heb ze gezine sta dr nog op ook Haha! hahaha ik heb jouw volgens mij niet gezien of niet opgevallen kan ook Bloos

*FlEuRtJe*

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 21:02

Wedny schreef:
We zijn nog bij jou en woes langs gelopen hihi Bloos

oooh echt waar wat erg nouja volgende x gebeurd et niet weer he Knipoog

*FlEuRtJe*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Bentuh, Clmr, laura22, Mark0919, onpaard, tienus63, Vagabondo en 34 bezoekers