Super Fellow!!! (2e keer onder het zadel)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Super Fellow!!! (2e keer onder het zadel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 21:59

Nadat Caitlin enkele weken geleden voor de eerste keer op Fell geklommen was moest Fellow er gister weer aan geloven.

Zoals ze meeste wel weten is Caitlin gestopt, maar ik heb een erg goed nieuw meisje gevonden; Lindsey.
Lincey is een vriendin van Mandy en 11 jaar oud. Ze heeft zelf 3 eigen pony's en rijdt op de ponyclub mee enz. Toen ze de eerste keer mee kwam en op Pinky klom was het duidelijk te zien dat ze niet zomaar zat te hobbelen (helaas geen foto's...). Ik was dus erg blij toen ze zei dat ze Fellow 1 keer in de week wil komen rijden Lachen

Na het opzadelen (met zijn eigen zadeltje Haha! dat ik sinds kort heb) eerst een beetje gelongeerd, maar hij was lekker rustig dus verder aangesingeld en Lidsey kon erop klimmen.

Het opstijgen stelde niets voor. Hij bleef keurig staan. Het aanstappen was ook geen probleem, alleen is het wiebelen en het tempo moeilijk he Lachen. Na een poosje ging hij steeds heel vreemd stil staan; kwartje op?
Ik had het idee dat hij moest plassen maar niet durfde. Dus Lindsey eraf, Fell mee na het lange gras, iedereen gezegd dat ze hun ogen dicht moesten doen en ja hoor ppppssssjieeeet dat zat er dwars Tong uitsteken

Daarna weer opgestapt en nog een stukje gestapt. Toen hij een lekker tempo aangenomen had zijn ze zelfs aangedraafd!
En jawel, hij deed het ge-wel-dig! Langs de merries af, langs de enge waaiende maisvelden, alles, mijn super hengst!!!
Niets kon hem afleiden, in opperste concentratie en met zijn koppie heerlijk ontspannen naar beneden heeft hij bewezen dat ook hij een keurige kinder pony gaat worden. Pinky, watch out *LOL* .

Lindsey (mocht je dit lezen :p) en Fellow; Jullie waren superrr!

(Ik heb foto's gemaakt maar er zijn er niet zoveel mooi geworden doordat het schemerde, er flinke wolken hingen en er wat druppies vielen. Ik zal er morgen een paar op HAW zetten. Woensdag komt ze weer dus als jullie mee duimen voor beter weer dan komen er vast mooie foto's Haha!
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 09-07-04 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:05

Gaaf zeg, dat het zo goed ging! Ben benieuwd naar de foto's, en woensdag wel mooie foto's maken hor Tong uitsteken

madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:32

ja die fellow was echt geweldig, hij liep zo mooi en dan het plasgebeuren, wat moest ik lachen zeg, en daarna pink weer met elize op zijn rug, het bleef allemaal maar plassen hahaha Haha!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:56

Super en wat fijn dat je een goede berijdster hebt kunnen vinden, ik weet hoe moeilijk dat is voor die kleine ponietjes! Dat is de reden waarom onze shetten en appaloosa's niet bereden worden: of goed, of niet. Dus niet!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:51

Fijn hoor dat het zo goed ging en dat je zo'n fijn iemand hebt gevonden OK dan!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:58

Super zeg!! Hij gaat de goede kant op.. Is jullie veulie er al??

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 20:11

Nee nog steeds niet... Ik vrees dat Mysty klapt dadelijk Haha!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:25

Leuk zeg dat ie het zo goed doet!
Super-Fellow !!!
En ook fijn dat Lindsey er zo goed op kan rijden!
Ben natuurlijk ook benieuwd naar de foto's!