Ben trots op mijn 2,5 jarige pony!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Ben trots op mijn 2,5 jarige pony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 16:29

Ik ben zo trots op mijn 2,5 jarige pony *LOL*
Ik ben hem namelijk aan het beleren voor de kar en van de week ben ik begonnen met de eerste beginselen.
Ik ben eerst begonnen met een paal die hij moest slepen ( ik had hem gewoon aan het halstertouw vast) en hij deed net alsof hij het al jaren deed! Trots heeft hij heel de wei doorgelopen met dat ding achter hem aan. Alleen toen we een stukje over het straatje gingen schrok hij wel van het geluid wat die paal maakte, gelukkig was dit ook zo over toen ik hem beloonde en liep hij weer verder als of hij nooit anders gedaan had.
Vandaag heb ik hem met het schoftje en de lange teugels geoefend ( ook aan het halster). Hij liep weer alsof hij nooit anders had gedaan. Ook toen ik een eindje achter hem aan liep, liep hij nog gewoon door. Hij aarzelde wel even net alsof hij het even niet meer wist, maar toen ik hem beloonde en hij mij een stukje kon zien was het weer goed OK dan!
Ik vind dit toch wel heel knap van en moest het even met jullie delen Bloos

01-02-08 Lotte!



Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 16:40

Gewoon blijven volhouden dan lukt het wel Lachen

01-02-08 Lotte!

Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 16:48

Dank je. Ik hoop ook wel dat hij volgend jaar in het tweespan kan met zijn broer. Maar hij gaat eerst voor de sulky (Y)eind deze zomer denk ik.

01-02-08 Lotte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, criollo_yess, DDDara, FCSA, Hanneke_68, Jenn_Mellow, Vagabondo en 126 bezoekers