Wat doe ik verkeerd?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Wat doe ik verkeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 22:52

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een verzorgster.
Toen had ik een tijdje terug een verzorsgter Lachen waar ik heel blij mee was, komt ze opeens niet meer. Ze had andere verzorgpaardjes gekregen. Verward Dus ik ging vol goede moed verder op zoek.
Toen kwam er een ander meisje maar dat klikte niet. Toen mijn pony aan haar snuffelde dacht ze dat hij beet en gaf ze hem een mep. Daar kan ik niet tegen. Boos!
Afgelopen week, na 3 maanden zoeken, komt er een meisje, weegt ze 90 kilo en is 1.80m. Terwijl in mijn oproep staat dat het gaat om een D-pony die al wat ouder is.
Ik heb in mijn oproep staan dat ze alles met mijn pony mogen doen maar niemand reageert.... Verward
Wie kan me helpen, tips geven of weet iemand in de omgeving van zuid limburg??

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:03

heb je hier al wat geplaatst? zijn genoeg meisjes die geen eigen pony kunnen betalen en dus een verzorgpony zoeken, misschien is een advertentie bij je in de buurt wat of op marktplaats. heel veel succes met het vinden van een leuke verzorger Lachen

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 08:56

inderdaad, hier wat plaatsen of op www.marktplaats.nl
de eigenaar van röskva heeft ook meerdere meiden langs gehad, en de helft was ook nix!
blijf vooral rustig zoeken en pluk niet opeens iemand van de straat die helemaal niet lief is voor je pony, omdat je er 1 nodig hebt!
succes met zoeken Haha!

samantha_oud

Berichten: 173
Geregistreerd: 13-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:02

je hebt niks verkeert gedaan.
maar die verzorgster

doeggggggggggg samantha

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 11:04

Het is idd erg moeilijk de laatste tijd om een goeie verzorgster te vinden
Probeer zo veel mogelijk internet site's ( er zijn er genoeg die over paarden gaan ) en plaats daar je advertentie .
Succes ermee

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 13:43

Ik heb een advertentie op marktplaats staan maar daar kwamen dus al die rare verzorsgters vandaan.
Ik heb ook op de manege rond gevraagd maar ook dat leverde geen resultaat op.
Wie weet op welke sites ik nog iets kan plaatsen?? Verward

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:25

Zijn er geen andere manege's of pensionstallen in de buurt? Misschien een briefje ophangen in de ruitersportzaak?

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:02

Denk dat ik de tip van Yorghos nog het beste vind!
Of briefje in de dierenwinkel.
Succes!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:37

ja ik hoorde idd dat hier slecht verzorgsters te krijgen zijn?
op marktplaats staan idd vaak van die rare figuren >;)

suc6 met het zoeken !

Chanice
Berichten: 118
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:24

Hang een briefje op stallen in de buurt of op een manege misschien lopen daar nog wat serieuze meiden rond,ik heb de mijne ook gevonden op een manege,een hele trouwe meid!Groetjes!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:53

Mmm jammer Sittard is wel erg ver voor mij. anders had ik je graag geholpen
Veel succes met zoeken. En idd hang briefjes op bij een dierenwinkel of iss ruitersportzaak.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-04 22:50

Ik heb eindelijk een verzorgster gevonden. Ze rijd niet echt geweldig maar kan goed met Rona overweg!!!
Ik ben blij dat ik eindelijk iemand heb kunnen vinden *LOL*

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 13:46

Ik ken dat! En ik heb de hoop maar opgegeven!

En hartsikke goed dat je eindelijk wel een goede verzorgster hebt gevonden.

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:16

rona schreef:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een verzorgster.
Toen had ik een tijdje terug een verzorsgter Lachen waar ik heel blij mee was, komt ze opeens niet meer. Ze had andere verzorgpaardjes gekregen. Verward Dus ik ging vol goede moed verder op zoek.
Toen kwam er een ander meisje maar dat klikte niet. Toen mijn pony aan haar snuffelde dacht ze dat hij beet en gaf ze hem een mep. Daar kan ik niet tegen. Boos!
Afgelopen week, na 3 maanden zoeken, komt er een meisje, weegt ze 90 kilo en is 1.80m. Terwijl in mijn oproep staat dat het gaat om een D-pony die al wat ouder is.
Ik heb in mijn oproep staan dat ze alles met mijn pony mogen doen maar niemand reageert.... Verward
Wie kan me helpen, tips geven of weet iemand in de omgeving van zuid limburg??


ik kom uit Zuid-limburg!
Uit Beek om precies te zijn! Is dat niet wat ver?
Ik zie net pas dat je er al ene hebt! Huilen

NaadFuryo

Berichten: 171
Geregistreerd: 06-07-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:49

Ik heb na een hele tijd eindelijk een verzorgster gevonden via marktplaats en ik ben echt heel blij met Marloesje.....

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:08

We worden schaars Lachen
Tsja nu heb ik zelf een paardje, maar ben jarenlang verzorgster geweest...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:44

Ik ben er mee gestopt.... heb al meerdere verzorgsters gehad, leek altijd in het begin goed te gaan maar om de een of andere reden is er na verloop van tijd altijd wel iets waardoor het stuk loopt, meestal omdat ze het na een paar maanden toch niet zo leuk vonden als ze dachten en dan komen ze ineens niet zo vaak meer Scheve mond

Dus ik doe hem tegenwoordig helemaal alleen en dat bevalt me eigenlijk wel Haha!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:34

ja het is echt vreemd! in de plaatsen waar je een verzorger/bijrijder zoekt,zijn er geen,en in de plaatsen waar bosjes ruiters een paard zoeken,wil niemand een bijrijder??????!

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:55

goede verzorgsters zijn moeilijk te vinden! Mijn verzorgvriendin (ik verzorg dus met haar samen) die gaat binnenkort verhuizen en nu moesten we erdus iemand bij zoeken..ik vond het toch moeilijker dan gedacht maar gelukkig kende mijn vriendin iemand die wel wilde en nu hebben we er 2 bij :S eigenlijk niet de bedoeling maar anders zouden we naar iemand anders moeten gaan zoeken want dan konden ze niet... de niet-luie mensen zijn schaars! Want je moet gewoon veel doen en het er voor over hebben....en dat hebben toch veel meisjes/jongens niet...en dat is lastig maar jij doet niks fout maar de ander eigenlijk..iig veel succes met zoeken!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:42

pff verzorgsters
er 1 vinden is 1 ding (en valt al niet mee) heb je er moet je ook nog maar net de goede treffen
veel succes met zoeken! dat zal je nodig hebben

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:49

Volgens mij zijn de 'verzorgsters' erg karig in zuid-limburg!
Jaren heb ik gezocht voor mijn ponietje Boyke, maar helaas.. nu mag ie genieten van zijn pensioen!

Laraah

Berichten: 238
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:03

beautyfull_mickey schreef:
ja ik hoorde idd dat hier slecht verzorgsters te krijgen zijn?
op marktplaats staan idd vaak van die rare figuren >;)

suc6 met het zoeken !


Ben ik het niet mee eens hoor! Het is heel stom gegaan hoe ik aan mijn paardje ben gekomen (nog niet zo lang geleden)..ik was aan het informeren naar stallingsprijzen via marktplaats, had nog geen paard. Ik rondgemaild en toen ging het even over toen ik de info had. Later kreeg ik van iemand een mailtje dat ik moest bellen, ze had iets voor me. Dus ik bel, had ze er nog een paardje welke op zoek was naar een nieuwe verzorgster/'eigenaar'. Dus even later: daar zijn we dan! Nu ben ik heel blij met dr.. en dat allemaal ook via marktplaats.

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:23

Jnien schreef:
Volgens mij zijn de 'verzorgsters' erg karig in zuid-limburg!
Jaren heb ik gezocht voor mijn ponietje Boyke, maar helaas.. nu mag ie genieten van zijn pensioen!


Ik vind juist geen verzorgpony

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:36

ik verzorg nou ook al een aantal jaar paarden en ben aan een fjord via marktplaats gekomen die ik lang gedaan heeft maar hij is later verhuist helaas.. maar via die fjord rijd ik nu (ex)wedstrijdpaarden (western) dus waar marktplaats wel niet goed voor is Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:41

Tsja, verzorgsters zijn heel erg zeldzaam, we zijn nog op zoek naar een bijrijdster omg Drachten.. En er komen mensen die niet geschikt zijn.. Verdrietig