Geweldig leuk nieuws!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Geweldig leuk nieuws!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 15:22

Zeer waarschijnlijk heb ik morgen mijn paard op stal staan!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Morgenmiddag om half 2 wordt ze gekeurd en als ze goedgekeurd is, gaat ze meteen mee! Party!! Party!! Party!! Ze is een jaar geleden klinisch en rontgenologisch al helemaal goedgekeurd, maar het moet nog wel een keer voor de verzekering. Dat doen we alleen klinisch morgen. Ik hoop dat ze helemaal goed is, want dan staat ze morgen op stal. Lovers
Ik heb d'r vandaag weer gereden. In het begin ging het echt niet. Had echt zoiets van, hmm, dit is helemaal niks. Maar het ging daarna echt ontzettend lekker. Ik kon wat meer op druk gaan rijden en dan ging ze echt super lekker lopen. Pling Ook nog een paar sprongetjes gemaakt. Ging ook heel braaf en fijn.
Er zijn ook foto's gemaakt, en als ze gelukt zijn plaats ik die ook wel even op in the picture.
Ze heeft geen leuke naam, maar d'r naam wordt (met dank aan Steef *LOL* ) "Once in a Lifetime".

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..



Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 15:33

Officieel heet ze Ode. Vinnik niet zo heel leuk. Dank jullie wel voor de snelle reacties allemaal! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 20:12

Ja, gelukkig is het gelukt! Het verslag staat op paardenpraat! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, DemiSisa, GoogleAdsense, MairiMacBran, Neon, Sas75, Sica, SunnyHorse en 28 bezoekers