Rekening DA Bas narcose/luizen gedoe viel me mee..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:05

SANEX schreef:
Nope, niet bij Venlo, zou wat wezen zeg Knipoog

Uit Marum, dat ligt in Groningen


Ik zou net gaan vragen waar je DA zit, maar helaas niet vlakbij Heerenveen. Ik heb zelf een DA van de paardenkliniek in Oldeholtpade, die rekent 90 euro volgens mij als starttarief. Ik wacht nu op de rekening van 2 keer met spoed, 1 keer in het weekend, plus 4 spuiten en antibiotica en pijnstillers Verdrietig
Het wordt dit jaar geloof ik geen vakantie, maar stug blijven werken...
Ja, ja paarden zijn een leuke hobbie!



Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:21

Laui! schreef:
90 euro voorrijkosten zou mij idd niet verbazen. In de tijd van de gulden zijn we al overgestapt naar de Universiteitskliniek, alleen al van de belachelijke bedragen. Ze hadden wat moeite met het plaatsen van de komma Scheve mond
Destijds waren de voorrijkosten 85 gulden (geen grapje) en even op lompe wijze de inenting erin jassen kostte ook zoiets. Paard over de zeik en DA was alweer gevlogen. Wat het nu kost weet ik niet, maar ik weet wel dat castreren tov 4,5 jaar terug bij de Uni 5x zo goedkoop is en het paard heeft er langer gestaan! Het zou mij dus niet verbazen als het inenten inmiddels 90 voorrijkosten en 90 erin jassen is.
En zo goed was die DA nog niet eens, bij de Uni zijn ze veel rustiger en secuurder. Lachen


Zo goed is de kliniek in Oldeholtpade ook niet. Ik heb vier uur op Erik (ik ken hem natuurlijk al door mijn kneuspaardje) moeten wachten. Vervolgens heeft hij een antibioticakuurtje voorgeschreven voor mijn paardje met droes Verward Hij vond dit achteraf ook niet zo´n goed idee...maar sorry toch gedaan. Maar ach ja het is toch maar een pony´tje. Verward

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Kimberly520, nine1987, Punz, Salinah, Sanne_com, SentiBot, Texas02, tienus63 en 105 bezoekers