half in de sloot

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

half in de sloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:02

Nou, mijn pony is een hele lange tijd kreupel geweest, nu mag ik weer met haar gaan stappen, onder het zadel, het liefst over de weg.
Dus ik ging vandaag lekker op rit.......
Een stukje met iemand anders mee, maar die moest naar les dus toen ben ik alleen verder gegaan, het ging heel goed, toen kwam er een trekker aan en ze liep dr eige op te blazen, dus ik ging er maar ff naast lopen, begint ze opeens achteruit te lopen, hups, half de sloot in!
Was best grappig, ze stond echt zo....OKE en nu?...en toen sprong ze er zo uit!!
Mafkees die ze er is!
Hihi, ik heb dus wel geluk gehad Bloos

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:29

haha zo kun je het ook treffen haah!
soms lach je er wel van!

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:30

Ja heb je idd wel geluk gehad, ook dat je ernaast liep, want als je erop had gezeten hadden jullie misschien wel samen in de sloot gelegen en dat is niet niks.

Even off-topic zie dat je in utrecht woont, waar sta je dan?

_mrie_
Berichten: 1449
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: 't Durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:15

ik ken er nog zo een Scheve mond Als level de kans krijgt tijdens het buitenrijden (over de weg) om om te keren, ben ik wel weer even bezig om haar de goede kant op te krijgen, waarbij ik vaak zat halverwege in de sloot heb gestaan De mensen kijken je dan net iets raarder aan dan normaal Bloos!

soms.. Scheve mond

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:10

Hahahahahahaha, hoe lomp!!!!! ik zou mn paard vierkant uit staan lachen zeg!!! en niet meer bijkomen ook!!! HAHAHAHAHA sorry, ben een beetje melig!!! hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:00

Elsjuhh schreef:
Ja heb je idd wel geluk gehad, ook dat je ernaast liep, want als je erop had gezeten hadden jullie misschien wel samen in de sloot gelegen en dat is niet niks.

Even off-topic zie dat je in utrecht woont, waar sta je dan?

heb de paardjes aan huis staan Haha! Lachen Haha! Lachen

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:48

En nee, samen met je paard in een sloot liggen is niet zo lekker. Ik spreek uit ervaring Tong uitsteken

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 11:09

ik ook. Toen ik mijn pony moest ontvoeren (lang verhaal) moest ik ongeveer een kilometer of 4/5 langs de weg lopen. Onderweg wou ze ineens niet langs een bushokje en ging toen ook achteruit de sloot in (met mij er op) gelukkig sprong ze aan de goede kant er uit (aan de andere kant zat prikkeldraad) en was verders alles goed. Maar ik schrok me dood.