Appie is weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Appie is weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 20:41

Vandaag hebben we m'n pony naar d'r nieuwe eigenaar gebracht. We hebben eindelijk een trailer kunnen huren (heeft wat in gehad Boos! )

Dus zijn we de trailer op wezen pikken in Deurne, weer naar huis gereden en Apollon opgehaald. Ik heb haar van te voren nog ff goed gepoetst en een laatste wandelingetje gemaakt en haar toen op de trailer gezet. Ze wou het in het begin niet, maar na ff wachten (ja ze heeft altijd ruim de tijd nodig om te kijken of d'r geen spoken in zitten ) liep ze er toch in.
Zadel en hoofdstel ook in de auto gelegd en aangereden.
Na 3 kwartier kwamen aan bij een boerderijtje, een opatje en omatje zaten voor het huis en zagen ons al aankomen. Hij wees ons dat we achterom konden rijden. We zagen Appie's nieuwe weidegenootjes al staan. Op het erf konden we haar uitladen. Blij dat ze eindelijk van de trailer af was vloog ze meteen naar de dichtsbijzijnde graspluk toe.... Vork
toen de graspluk op was ging ze toch maar eens kijken, andere paardjes andere mensen.... Scheve mond
Ze vond het maar niks dat ik haar achter liet in een onbekende stal langs een onbekend paard en wou weer mee....maar d'r zat (helaas) een stalwand tussen...
Nog een laatste aai gegeven Doei, doei terwijl ons pap de rest afhandelde.
Ik mis haar nu al... Vriendjes zijn? voelt toch wel raar zo paardloos... Nagelbijten / Gniffelen

Zo'n lege stal en geen vrolijk gehinnik meer als je naar achter loopt...is toch wel ff slikken af en toe...
Maar goed, ik ga er van uit dat ze het daar ook goed heeft

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:43

Wat een belevenis en sterkte met het verlies

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 20:47

Thnx, ik lees m'n berichtje net terug....en ik vind dat ik er wel een pennyzinnetje tussen heb zitten Haha! :
xxappiexx schreef:
Ze vond het maar niks dat ik haar achter liet in een onbekende stal langs een onbekend paard en wou weer mee....maar d'r zat (helaas) een stalwand tussen...


Och ja, moet toch iets vertellen hier

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:19

Wat erg zeg!!! Sterkte, ga je nog wel eens bij haar kijken ofzo, krijg je een nieuw paard?

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:47

aaag ja is niet leuk je paardje achter laten bij andere mensen.ik hoop dat je nog eens mag gaan kijken als je dat wilt.ik heb vorig jaar mijn lieve wouter verkocht,en ik mis hem nogsteeds hoor.soms blijf je er maar aan denken.maar krijg je een ander paardje of helemaal niks meer?nou veel sterkte en suc 6

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:02

waarom heb je hem verkocht? sterkte met je verlies, ik begrijp hoe je je voeld, al heb ik het zelf niet meegemaakt (fjuhw)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:57

sterkte, het is mijn ook 2 weken geleden overkomen, echt heel raar, ene lege stal....

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 16:48

Thnx Lachen

Ik mag nog gewoon bij haar gaan kijken wanneer ik wil dus dat zit wel goed. Ze staat in de buurt gelukkig Lachen

Ik heb haar verkocht omdat ze al ouder begon te worden en ik graag verder wil. Ik kon met haar echt alleen nog maar recreatief rijden en dat vind ik niet echt leuk. Daarom heb ik een leuk nieuw baasje voor haar gezocht eentje die genoeg weide heeft waarop ze dag en nacht mag staan en een frisse (stofvrije ivm dampigheid) stal. Echt de perfecte omgeving voor een dampig paardje. Bij ons was de stal heel stoffig. Er wordt ook nog recreatief met haar gereden dus ik heb er een goed gevoel bij. Ze vond de andere paarden al leuk Lachen

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:50

Gelukkig is je paardje nu op een goede plek en heb jij er een goed gevoel bij!
Sterkte met dit gemis