3-jarige merrie buiten braver dan ervaren paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

3-jarige merrie buiten braver dan ervaren paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 17:16

Echt super, ben vandaag met Gringo_HS13 (Judith) op rit geweest, ik op haar paard Gringo en zij wilde graag haar 3-jarige merrie Unique meenemen langs de fiets, ik was toch op de fiets. Ze heeft haar net ingereden en dat gaat allemaal super, maar nog niet naar buiten geweest (wel aan de hand) dus daar wacht ze nog ff mee. Judith had al verteld dat Unique zo braaf was buiten en vandaag heb ik dat dus met eigen ogen kunnen aanschouwen, dat paard is gewoon bijna bomproof! OK dan! Waar Gringo nog wel eens liep te mutsen, liep Unique gewoon netjes door, ging gewoon voorop ook met echt enge dingen als klapperende vlaggetjes, net geasfalteerde weg, vrachtwagens... Alleen toen er ineens een hond vanuit een tuin naar voren schoot en begon te blaffen schrok ze ff, maar dat was ook zo weer over, echt fantastisch!

Het was ook weer errug gezellie, zeker voor herhaling vatbaar! En dat gaat volgens mij helemaal goedkomen met Unique als ze zometeen echt voor t eerst onder het zadel naar buiten gaat! OK dan!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mooney, Sky_As en 134 bezoekers