wat een ***dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

wat een ***dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-02 18:27

kom ik vanmorgen op stal, is de stal van Gambler leeg. krijg ik van saskia te horen dat ie terug is naar Naarden, naar zn eigenaars. achja het moest er toch weer een keer van komen denk ik dan. maar gerald heeft neit eens de moeite genomen om mij even te bellen om te zeggen dat gampie wegging. zo zwak. hij had het saskia wel verteld woensdag (dan heeft sas les van hem) en had ook gezegd dat hij mij wel even wou bellen maar dat heeft ie dus niet gedaan. zo banketstaaf, hij weet hoe gek ik op gamp ben en dan niet eens bellen of een briefje van "Maaik je moet niet schrikken gampie is weg". das toch niet zo moeilijk???? Scheve mond
gerald was vandaag dus ook niet op stal, hengstenshow in duitsland met Uri. ben wel benieuwd hoe t gegaan is eigenlijk Lachen vast wel goed met stoere ursprung *LOL*
saskia was vandaag al weer snel weg, 11 uur al. dus moest ik alles verder alleen doen, ben tot kwart voor 4 bezig geweest. had nog wel gehoopt eerder klaar te zijn maar dat schoot dus niet echt op.

morgen gaan Heide Blute weer terug naar dr eigenaars in duitsland voor een half jaar om te herstellen. in de zomer komt ze weer terug dus dat is wel weer leuk. maar wel jamemr dat zij ook al weg gaat.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 18:51

Goh dat is balen zeg Huilen , inderdaad wel heel flauw dat hij je daarover niet heeft ingelicht Boos!

Maar nu een vraagje... Saskia is dat een meisje met rood haar en een neusbelletje in?
Zo ja .......dan ken ik haar!!!!
......en dan weet ik ook wie Gerard is Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-02 19:32

ja sas heeft idd beetje roodachtig haar en een neuspiercing!! wat kewl dat je dr kent!!!! haha en wat vind je van gerald?????

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 21:57

Gerard vind ik wel heel aardig.......maar wel vreemd Haha! Haha!
Mijn vriendin krijgt les van hem, zij rijd dus ook bij Saskia in de les en toevallig heb ik afgelopen woendsdag een hele tijd met Sas zitten praten en toen vertelde ze dus dat ze op zaterdag bij Gerard werkt ..........maar toen gingen er nog geen belletjes rinkelen........dat jij daar ook werk!!!!!

Vind Saskia een hele aardige meid........heb je denk ik een hele leuke collega aan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 12:37

He, da's ook flauw dat hij niet eens even heeft gebeld. Nu heb je helemaal geen afscheid kunnen nenemen van Gambler. jammer hoor.
Sterkte er mee!