Cres begint echt ondeugend te worden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Cres begint echt ondeugend te worden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 16:12

Hij staat nu 2 weken bij ons op stal, en het is echt een ander paard! Hij is bijna nooit meer timide en depri, maar heel vrolijk en stout aan het worden. Zo vindt hij het leuk om in je schoenen te happen of om aan je broek of jas te trekken! Verward Haha!

Maar in de bak, je weet niet wat je ziet! Hij maakt zich zo groot en is met 2 passen aan de andere kant van de bak! Zo showen! Hij wordt ook steeds sterker en voller. Maar ja, ook onder het zadel steeds frisser! Zelfs nadat je hem een hele tijd hebt gelongeerd!

Hij bokt nu zelfs al onder het zadel! Hij is zo jolig! Dan krijgt hij ineens een windvlaag in zijn neus en dan gaat ie! Ik kan nog maar net blijven zitten, en het is al zo'n groot paard! Ben benieuwd hoeveel gekker hij nog gaat worden! Ik hoop dat het snel zomer wordt en dat hij lekker de wei in kan, zal hij ook wel wat makker worden met rijden! Haha!

Maar op zich natuurlijk een erg goed teken dat hij zo blij is! Hij heeft het hier wel ontzettend naar zijn zin, en het is echt een knuffelpaard op stal! Lovers

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 16:15

Nou lekker toch die zit gewoon lekker in zijn vel

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 17:02

inderdaad zoals ik het hoor is het gewoon een heerlijk gezond jong paard
maar het zou wel lekker zijn als ze weer op het land mochten! Haha!
sus\cces en kijk uit he!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 19:10

ja het is echt een knuffelpaard.
He b ik zelf mogen aanschouwen.
We stonden toen met zijn drieen in zijn box.. en hij ging echt een voor een iedereen besnuffelen.

Dus meneer kan toch bokken.
Ach hij is nog jong he maartje en niet veel gewend

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 20:34

Hihi, naughty Crescendo! Nou ja, ik zeg altijd maar: een beetje fanatiek mogen ze best worden, dan gaan ze juist voor je werken, zolang ze maar niet verkeerd worden. Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 20:28

Ha... mooi dat hij al wat frisser begint te worden! Als hij maar wel rustig op stal blijft en van koortjes van de telefoon afblijft (tenzij zijn buurvrouw hem dat al heeft geleerd Haha! ). Hmmm... ik denk zo te lezen overigens niet dat hij haver nodig heeft.

Hoe is het trouwens inmiddels met zijn bloed? Is dat getal waar je het laatst over had al weer gestegen??

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 22:42

Oooooo..... ik word zo nieuwsgierig! Nog even geduld en dan kan ik hem IRL bewonderen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-02 22:36

Geen idee hoe het met zijn bloed is, over een poosje maar weer eens een bloedonderzoekje doen, maar iedere week wordt wel een beetje duur! Haha!

Jaaah Fitzroy, jij kan hem volgend weekend zien! Party!!
En de merries natuurlijk! Lachen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 23:05

zo dus dat gaat de goede kant op...
is alleen maar beter dat die zo lekker in zijn vel begint te zitten...
maar het moet tuurlijk niet te gek worden.....