cacharel 1ste keer in de bossen :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

cacharel 1ste keer in de bossen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 09:24

Heej,

Ik ben gisteren voor de eerste keer met cacharel naar de bossen gegaan, alles was erg spannend ondanks dat ik toch nog even had gereden in de buitenbak voordat ik ging, eenmaal in de bossen aangekomen was ze eigenlijk erg braaf, vond alles erg leuk om te zien, maar wat was zij fijn te rijden in de bossen zeg!! ze werd er super ontspannen van en super los, ze was ook echt heel makkelijk te rijden, we konden een keer een sprintje trekken, en meteen daarna kon ik haar weer een stap terug zetten, eigenlijk 10 x zo makkelijk te rijden als mijn vorige pony Knipoog Nou zaterdag gaan we weer, lekker de dag voor de wedstrijd, want wat doet die beesten dat goed zeg Lachen ze werd er ook helemaal vrolijk van, dus misschien dat het inwerking heeft op zondag Knipoog kunnen we toch nog een beetje trainen in de bossen haha



rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 09:28

iefke schreef:
Wat goed zeg! Super dat ze het zo goed doet, je zou eigenlijk een heethoofd verwachten hè!
Misschien kunnen we nog ooit een keer samen!!!

ja ik had me dit ook echt niet voorgesteld, normaal is het echt zo'n hittepetit, maar ja het scheelde ook wel dat ik haar eerst al in de bak aan het werk had gezet, dus zaterdag merk ik het wel dan gaan we meteen naar buiten, maar we gaan zeker nog wel een keer samen Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 16:17

ja voor mij was het niet de eerste keer, maar voor haar wel, en vanavond gaan we weer als het droog blijft Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 16:17

haike schreef:
leuk!!! Succes zondag, het is trouwns ontzettend ver lopen!!


Ja dat had ik al gehoord, vandaar dat de fiets ook mee gaat Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 07:48

Toekie schreef:
Hartstikke leuk joh! Als mijn 4-jarige paard van z'n peesblessure hersteld is moet ik er ook aan geloven. Hij is ook nog nooit de bossen in geweest (wel in de buitenbak enzo). Vind het erg spannend, maar dit soort berichten doen me dan wel goed. Knipoog OK dan!

Veel plezier zaterdag en succes zondag!


ja ik vond het zelf ook wel spannend, maar ze was echt super braaf! gisterenavond was ik weer mee gegaan met 2 andere mensen, en ik merkte wel het verschil dat dat daar een felle pony bij zat, en dat ik haar nu niet eerst aan het werk had gezet, maar nog steeds was ze ech super braaf! op het eind heb ik nog een sprintje getrokken op een heel lang zandpad, en we gingen HARDDDDDDDDD Knipoog haha maar dan zeg je HO en zit ik zowat al weer in stap Knipoog echt heel super dus!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dark7, Elmee, KellyR, Marloes_92, Miran, Miss_Mii21, mvermeulen1, nardxash, nutmeg, Pastis, stella92, sterregoud, SusanH, xSannee, YvonneV, Zirkonia en 148 bezoekers