Zijn alle hengsten moeilijk ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 00:48

Ben ik niet met je eens cassidy, niet meer dan allen andere paarden graag in rangorde willen stijgen en zeker niet meer dan dominante merrie's dit graag willen. Je moet alleen nooit vergeten dat paarden dieren zijn en dieren nooit of te nimmer 100% te vertrouwen zijn. Bij hengsten moet je wat meer rekening houden dat op de meest rare momenten de hormonen op kunnen spelen.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.


KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:46

Dat kan misschien ook wat over jou eigen kunnen zeggen, ik vind het niet terrecht dat alle hengsten maar over 1 kam worden geschoren. Ik ken genoeg ruinen en merries die je ook heel goed regelmatig van onderen kunt bestuderen als je er neit mee overweg kan.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:03

Ook mijn paard staat dagelijks in het land, soms zelfs samen met andere paarden. Hij gaat ook mee op vakantie en alles, dus ik denk dat hij genoeg te zien en vrijheid krijgt om zich uit te leven en zijn contacten te onderhouden.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 23:26

Ik blijf bij me eerdere uitspraak, dat dieren dieren blijven ongeacht welk geslacht je moet altijd op je hoede zijn want dieren reageren instinctief en kun je nooit volle 100% vertrouwen. En idd moet je bij de mannetjes dieren rekening houden met de hormonen die op elk moment op kunnen spelen, maar dat geld ook voor de vrouwtjes.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, 3lsk3, Bentuh, Esther_r20, fnpetter1990, Furst, GoogleAdsense, IASCrawler, Ilona__, Lisa_22, Lomax123, Mar_X, Miriam91, sberg, Stephanie_M, Swift, Symke, Titsia, Tvko, xYaartje, Zonnebloem24 en 176 bezoekers