Waarom zijn alle mooie paardenspullen zo duur?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 15:13

Ja idd, het is echt niet normaal meer Scheve mond Prijzen zijn echt ziekelijk. Ik schrik er telkens weer van, heb altijd zin om zelf maar een naaimachinecursus te gaan regelen ofzo...

Mijn god, een simpel shabrakje, wat met de guldens nog 20 gulden was, is nu 25 euro geworden. EXACT hetzelfde dekje! Zelfde merk, zelfde kleur, zelfde dikte..

Ik wacht wel weer een jaar om naar de 2ehandsmarkt in nuenen te kunnen.. Voor extreme noodgevallen kan ik een uitzondering maken, maar dekjes/dekens/bitten/hoofdstellen enz enz koop ik echt niet meer nieuw.. Geld kan je meestal 3 x nuttiger en beter besteden aan leuke 2ehandsjes.



xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:37

Ja idd, ik heb een superfijn fleece vest van de zeeman, alleen dan 7 euro ofzo.. Dan voel je je dr toch een stuk beter bij dan wanneer je zo'n achterlijk duur ding aanhebt... Als ie dan kapot gaat..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, AhrefsBot, elisespunky, Eve_16, fnpetter1990, Heide83, idion, ImLucky, laura_estee, Miriam91, Nele80, NoorW, shadowstar, siloux, Swift, Symke en 132 bezoekers