Dagje trainster op Bixie concours Losser

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Dagje trainster op Bixie concours Losser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 16:22

Tjah,na weken van hard oefenen (lees: 2 weken geleden hoorde ik het pas, kindertjes hebben nog maar 3.5 les gehad van 30 minuten per keer) was het vandaag dan zover, Nienke (5) en Emma (6) hadden hun Bixie dressuur proefje.
Eerst nog even naar de proef van dochter van mede Bokker Alane gekeken die als eerste moest en toen even Emma overkopen met een ijsje, want ze wilde niet rijden. (erg handig, 5 minuten voor je proef)
Mamma Anne ging met Emma mee de bak in, en ik las voor. En.. ik was trots!! ze kon al hartsikke goed zelf sturen, hetzij dat Dotje af en toe het gras belangrijker vond. ze hield haar handjes netjes laag, en in de draf probeerde ze al netjes te gaan lichtrijden wat zowaar af en toe ook te zien was. Zelf de slalom in draf stuurde ze zelf!!

Toen was Nienke aan de beurt, die mocht ook zelf rijden, en ik mocht ernaast rennen. Het ging voor haar doen ook heel erg goed! natuurlijk was alles buiten de bak veel spannender, en groette ze in het begin richting mams (die bij E stond) ipv naar de jury, maar ook zij bleef netjes zoveel mogelijk sturen, lichtrijden ging redelijk goed, hoewel de proef voor haar net iets te lang was. Toen we de bak uitgingen kreeg ze een applaus, dus we waren allemaal (het hele fanteam was er natuurlijk) erg trots op ze!

Natuurlijk hobbelde en bobbelde het wel, en af te toe moest Dotje even worden meegesleurd, maar voor 5 en 6 jaar oud die nog maar net 3.5 les hebben gehad, vond ik het super gaan! Helaas geen foto's, maar het aaaahhhh gehalte was erg hoog Lachen

En hoera, ik Augustus gaat m'n volgende leerling een Bixie concours rijden,dus we oefenen gezellig verder Haha!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:39

haaa wat een leuk verhaal.leuk dat het zo goed ging.maar de volgende keer wel foto's maken he?ik wil die kleine mensjes ook wel eens zien hoor!

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:46

dat lijkt me echt een extreem schattig gezicht!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 18:39

hihi was het ook, Dotje is zo'n dreumes van een shetlander, en dan zo'n kleutertje met grote blauwe ogen en krullend blond haar erop= lief lief!!