Tip: gratis boom voor in je Wintec zadel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:48

Ik heb zelf zo'n boom (door zadelmaker gefabriceerd) verbogen, nou dat valt nog vies tegen om het passend te maken, als je dat ijzerdraadje op het hoogste punt van de schoft legt, en de boom daarvolgens maakt. Ligt hij juist de dicht op de rug. Ik heb de boom dan iets smaller gemaakt, en nu ligt hij beter. Maar voor de gemiddelde bokker zal het toch handiger zijn (en betrouwbaarder voor pasvorm) om dat door de zadelmaker te laten doen... Wat zich weer uit in de pasvorm.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:14

Mijn haflinger heeft geen schoft.. dus dat is een beetje schatten waar de rug is, waar de schoft en waar de hals begint Knipoog Bij mij was het nadeel dat de breedte op zich wel goed was, maar dat het bij rijden ietwat naar voren kantelde, dus iets smaller gemaakt en dan ligt het beter. Bovendien heb ik geen mogelijkheid tot verhitten, dus ben met een bankschroef en een moker tekeer gegaan Schijnheilig *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, Amazonbot, Carowl, Dartel, JPitty, Macs, MairiMacBran, Mieke, SunnyHorse en 39 bezoekers