Eindelijk weet ik het

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Eindelijk weet ik het

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-02 21:40

Hoi!

Zoals een paar peopletjes hier al weten, Tinne was verkocht naar Zweden, maar ik weet niet waar ergens. Dus heb ik gebeld, gemaild naar het stamboek van het BWP, maar daar wisten ze nix. Maar ik wist ook niet wat haar geboortedatum was, dus had ik weer gemaild...en nu weet ik het: 20-02-1996 is DE DAG! Das dus al over 6 dagen...en ik kan haar niet eens feliciteren... Verdrietig

kuzz
Sanne

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 23:48

Hee, iiig leuk dat je dat nog te weten bent gekomen!

Maar mag ik je een tip geven? Probeer je niet te snel te hechten een een paardje. En mocht er eentje weggaan, er zijn er zoveel leuke lieve hier in Nederland! Ik zie een hele hoop berichtjes van jou over paardjes die weg zijn gegaan of weg gaan... dat is natuurlijk niet leuk, maar probeer te denken aan de vrolijke dingen! Ze krijgen daar vast een goed tehuis en jij hebt de kans om weer een ander leuk paardje te leren kennen!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 12:23

Ik probeer ook om me niet al te veel te hechten aan de paarden, maar ik kan het gewoon niet tegen houden, ik hou te veel van ze. Ik heb ook geprobeerd om me niet te veel aan Tinne te hechten (toen was Skippy net weg en ik wist dat Tinne verkocht moest worden, maar ja, niemand wilde een paard die spat had, dus ik kreeg hoop dat ze lang bij me zou blijven). Maar ik blijf maar aan haar denken, soms denk ik dat ik de foto's op mijn kamer weg moet doen (er staan er zo'n 62)...maar dat kan ik ok niet, ik wil haar blijven zien. Van Skippy weet ik dat ze een goed tehuis heeft, van Oginia weet ik ok dat ze een goed tehuis heeft, maar van Tinne weet ik het gewoon niet... Floraquina wordt nooit verkocht omdat ze de lieveling is van de eigenaar en de ruiter die erop rijdt, daar ben ik wel blij om. Maar ja, als ze echt heel veel geld krijgen geboden, dan zal ze natuurlijk wel verkocht worden, maar daar denk ik gewoon niet aan...

En Laura, jij schreef dat er in Nederland genoeg leuke paardjes zijn, daar heb je ook wel gelijk in, maar dat neemt het verdriet en gemis niet weg...