mijn mollemeisje heeft haar poot gebroken:(((

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 18:57

ik heb verleden jaar 6 (!!!) baby hamstertjes met de hand gevoed.
de moeder had ze de vrijdag's in de steek gelaten, vrijdagavond hoorde ikz e piepen kon dr neit van slapen had ze beneden gezet, 'ochtends waren ze steenkoud maar ze leefden nog wel, ik kon het neit over me hart verkrijgen om ze dood te laten gaan en heb ze gevoed met een pipetje, nu achteraf d8 ik ik had dat beest moeten melken, hoe weet ik neit, maar ik was kapot toen ze zaterdagavond allemaal overleden waren.

En ik zeg ook altijd: het zijn ook levende wezens en ze kunnen ook voelen enzo.

ik had het mijn (dacht ik dat het was) vriendin verteld en die begon op school rond te bazuinen dat ik ze vermoord had, op dat moment kon ik haar wel vermoorden en nu 3,5 maanden later ongeveer kan ik haar dat nog wel, ze is inmiddels geen vriendin meer

maar sterkte met je knijn!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3



Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 20:28

pfff marjge in kan me goed vinden in je verhaal Haha!
zodra mijn delfie niet goed eet (heeft ze vaak last van) zit ik in de stress en zet het liefst met bed voor dr hok of neem dr mee in me kamer....
Oh oh toen die keer dat de man (fokker) die op dr gepast had dr gedekt had omdat hij het zo'n mooi konijn vond (raskonijn), dat vond ik geen rpobleem ik bedoel wat die man allemaal voor mij gedaan had, maar toen was het al een week na de uitgerekende tijd, ik helemaal in de stress die fokker opbellen, ja het kon wel eens een zware bevaling worden.
na 2 dagen nog niks.
ik de dierenarts gebeld of zij haar een spuit kon geven dat ze in een paar uur ging bevallen, maar toen we daar waren bleek ze schijnzwanger te zijn, oh wat was ik happy.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annamk, TessaxQuincy en 13 bezoekers