Buitenritje Blacks en Timo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lyszannuh

Berichten: 404
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Heerhugowaard (HHW)

Buitenritje Blacks en Timo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 18:37

Vandaag was het dan zover, ik zou samen met Chelsea een buitenrit maken, jammer genoeg regende het lekker vandaag Boos!

Maar evengoed kwam Chelsea aan met Blacky......
Timo was al opgedroogt want ik had hem op stal gezet met een zweetdekentje op. Ik legde het zadel erop en deed het hoofdstel in, daar gingen we dan........

We gingen eerst de hele weg afstappen en gingen naar Oude-niedorp, een vriendin ophalen. Die ging niet omdat het nat was en haar paardje op ijzers loopt en ze dus bang was dat ie uitgleed.

Dus wij die hele weg ook weer afstappen Schijnheilig

Timo Lovers Blacky

We hebben dus een lekker endje gestapt en later ook een paar kleine stukjes gedraaft om lekker op te warmen........ Toen kwamen we bij het cross stuk........

Chelsea zat op Blacky en ik op Timo, we gingen crossen, wie het snelste was.

Timo had gewonnen, wat ik echt een wonder vond, hij was vandaag niet echt sloom meer, wat een uitzondering is Schijnheilig
Aan het einde van dat weggetje is er ook een bosje (heel klein een paar boompies met natuur sprongetjes erbij en wat onkruid Bloos )
In dat bosje gingen we even stappen en dat was ook heel leuk, Timo en Blacky namen af en toe een hap opzij om wat te eten......(de vreetzakken)....
Nog even een stukje gestapt en toen gingen we weer terug om het hardst Pling
Toen we ongeveer op de helft van het weggentje waren (vlak voor een huis en er staat maar 1 huis aan die weg) ging Timo ineens omdraaien en stilstaan, ik hoorde een "plof" en keek toen lag Chelsea op de grond!!
Echt grappig..........
Daarna lekker naar huis gestapt en kleine stukjes gedraaft!!

Ondanks dat mn vriendin niet meeging (wat heel jammer was) was het toch een geslaagde buitenrit geworden OK dan!

Jammergenoeg regende het nog wel een beetje..........

Rondje Oude-Niedorp is echt aan te raden als een leuke route!!!

Groetjes van Lyszan



lyszannuh

Berichten: 404
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Heerhugowaard (HHW)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 18:55

Jah:D Dat zal echt superr leuk zijn:D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam, Pierus, Zinzi_jewel en 150 bezoekers