Wegpiraat!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Wegpiraat!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 23:01

Vandaag ging ik lekker buitenrijden met mn Bronco Lachen , hij is werkelijk nergens bang voor en dat is natuurlijk wel fijn langs de weg. Maar dan moeten de medeweggebruikers wel meedenken!!! Luister en huiver . Op een gegeven moment zie ik op een B-weg een vrachtauto aankomen, ik was net bij een afslag naar links dus daar ben ik even in geslagen om te wachten tot de vrachtauto gepasseerd was OK dan! . Toen hij vlak bij was begon de man heftig te gebaren dat hij daar inmoest dus ik ben langs de vrachtauto gestapt om hem de ruimte te geven. Ik zag dat de man er achteruit inging dus dat hij aan het draaien was, en aangezien ik daar ongeveer 70 cm berm heb en dan een sloot ben ik even afgestapt om Bronco aan de kant te zetten en de man te laten passeren. Wat doet die @#$%^@#&*kerel, geeft volgas en raced langs Bronco Boos! . Als ik erop had gezeten had hij mn knie geraakt!!! Bronco reageerde hier op door aan de kant te stappen maar daar was natuurlijk de sloot, hij sprong terug en kwam tegen de tegen de vrachtauto, verloor zn evenwicht en doordat hij zich wilde herstellen kwam hij nog een keer tegen de auto aan. Ik ben me natuurlijk wezenloos geschrokken en die man (die zn raampje open had en dus alles gehoord moet hebben) is gewoon doorgereden Boos! !!!!!! Godzijdank heeft Bronco alleen een schroeiplek op zn billen en geen verder letsel. Verward Maar als ik eraan denk wat erhad kunnen gebeuren, dan had ik nu mn paardje niet meer gehad. Verdrietig Ik wordt nog boos als ik eraan denk. Ik ben wel s'avonds nog een keer bij de weg langs gegaan maar gelukkig reageert Bronco nog steeds niet op autos en groter materieel. Maar hij had ook voor de rest van zn leven verpest kunnen zijn. Sommige mensen!!!!!?????

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein



PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 13:03

Oh maar ik weet intussen het bedrijf wel waar de auto van is hoor!!! Heb ook al even gebeld en ze zouden terugbellen dus geef ik ze een paar dagen. Ik hoop echt voor ze dat ze wat laten horen want anders............ ~~}> en Extreme duivel Hahaha dan wordt ik dus echt boos!!!

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 06:24

Hm tja ik zou natuurlijk aangifte kunnen doen maar inderdaad mn lieve Broncie heeft dus niets Lachen . Ik heb inmiddels contact gehad met het bedrijf en die gaan de chauffeur erop aanspreken Boos! , natuurlijk zou het verder op kunnen drijven maar wat heb IK daar aan Verward . De baas van het bedrijf heeft meerdere keren zn excuses aangeboden OK dan! en ik wil het liever niet op de spits drijven. Ben wel benieuwd of ik nog een bloemetje krijg Schijnheilig Hahahah Tong uitsteken

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 15:43

Yep ze hebben teruggebeld met duizend excuses en de chaufferur wordt er op aangesproken.

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alicegohome, Dartel, dierenfan, josien_m_, Lente, Mark0919, sterregoud, Vagabondo en 35 bezoekers