overbuurmeisjes nieuwe paard!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

overbuurmeisjes nieuwe paard!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 21:21

Haha! ik kan niet wachten hoor.twee weken geleden vroeg mijn overbuurmeisje of ik mee wilde om te kijken naar een nieuw paard dat ze op het oog had.nou dat is niet tegen een dove gezegt ik zei direct uit volle borst JA NATUURLIJK!!!nou wij hebben haar bekeken en ze heeft hem laten keuren.nou goed gekeurd!!!!en morgen komt ze.ik vind het echt geweldig voor haar.ze heeft al een paard gehad maar toen ze weg ging bij haar ex heeft hij dat paard meegenomen omdat zij eigenlijk van hem was.maar al twee jaar wilt ze een eigen paard en nu is het dan zover!!ik ben echt zo blij voor haa.ja haar shetje moet wel weg.die gaat weer met die man mee waar ze die andere van heeft gekocht.dus een beetje een verdrietige dag maar ook een hele leuke dag.nou ja jullie hebben er niet veel aan,maar ik kan niet wachten tot morgen.nielsson zal ook wel raar opkijken met een nieuwe buurvrouw!!en een knapperd ook.het is een merrie en haar vader is zuidhorn.ik ken hem niet maar wel foto's gezien.nou ja ik zal wel weer foto's maken en kijken of ik die erop kan zetten.ook zo lollig ze weet nog niet hoe ze heet.ze is het vergeten te vragen.maar dat hoor ik morgen wel weer.ik hoop dat het gauw morgen is.ik ben benieuwd hoe ze op elkaar reageren Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:22

Altijd leuk he een nieuw paardje in de buurt.
Ik wens je buurmeisje en jou er veel plezier mee OK dan!

rozahorse

Berichten: 1456
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:24

ja das zeker leuk.
Veel plezier

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:34

leuk hoor, volgens mij ben jij trouwens net zo blij ermee als je buurmeisje!! of niet Haha!

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:36

leuk zeg! ik hoop dat het goed klikt tussen hen!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 17:16

nou het was echt geweldig om te zien.ze werd vanmiddag uit de vrachtwagen geladen.en direct naar het weiland gebracht.ik had niels nog ff binnen staan want ze moest door een smal pad en ik dacht ja als ze niels ziet wil ze er snel heen en dat kan niet dus ze stond in de wei.goed aan het bokken enzo.nou ik niels naar buiten doen.die wist niet hoe snel hij naar buiten moest om de nieuwe buurvrouw te ontmoeten.jaja ze gingen te keer!!!!!echt kei leuk om te zien.ze was bang voor de vrachtwagen hups gelijk naar niels daar was het veilig voor haar.als nielsson naar binnen gaat word ze heel nerveus en onzeker,dan gaat ze gek doen en dan stormt niels naar haar toe om haar gerust te stellen.echt zoo lief van niels.maar goed.ze is veilig aan gekomen en de shet is weg.dat vond mijn overbuurmeisje wel moeilijk natuurlijk maar ze is kei blij met deze hoor.leuk hoor, volgens mij ben jij trouwens net zo blij ermee als je buurmeisje!! of niet
lowara:
leuk hoor, volgens mij ben jij trouwens net zo blij ermee als je buurmeisje!! of niet

ja hoor ik vind het echt kei leuk vooral voor haar want het is haar gegunt!!!

het klikt dus geweldig!!!!!!foto's zijn in de maak!!!!