Pas de deux voor Mayo en Karin

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 10:05

hej Pris,

ken jij dieter Bijlsma ook? doet aan voltige!


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 10:11

ik ben wel gek op voltige maar okay.

Dieter Bijlsma heeft vroeger bij mij in het dorp gewoont, en ging veel om met mijn broers!

Dankzij onze club, heeft hij kennis gemaakt met het voltige. Toendertijd moest je als 5/6 jarige eerst een half jaartje voltigeren en dan mocht je op paardrijden.

zie je hem nog?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 10:15

oja tips voor een pas de deux.
*Maak eerst een proefje (lijkt me logisch anders komt het niet uit met muziek straks)
* ga het proefje rijden, en neem de tijd op. Per gang ( draf 1 soort muziek, voorwaarts in stap 1 ritme en galop 1 ritme) anders krijg je straks bij galop heel rustig muziek en bij draf heel heftig.
*kies goede muziek. het moet bij het paard passen, en bij de gang.
* maak alles achter elkaar door. let op, bijhet groeten hoort het volgens mij officieel stil te wezen.
*rij die pas de deux wel een paar keer uit, dat je zelf aan het muziek went en het paard ook. (bij mij werd hickory een keer helemaal gek van het muziek, moest verzamelde galop, maar zij zat in een middengalopje!!!:)))

verder heel veel succes, hoop dat ik je een beetje op weg geholpen heb!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 10:16

helemaal in Houten? (waar ligt dat eigenlijks? utrecht toch?) en ik denk dat hij mij niet eens kent!!! ja, van naam! maar het is ook al zo lang geleden. ik denk dat ik hem niet eens herken, maar okay.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 11:31

ik hoop voor jullie dat jullie paarden niet kleven!!!!! wordt echt erg anders!!!!!
inderdaad, is erg mooi gezicht.
de een gaat voorwaarts 4 passen, de ander achterwaarts 4 passen, en dan diegene die voorwaarts gegaan is, 4 passen achterwaarts en de ander 4 passen voorwaars! uhh, hoop dat het duidelijk is.


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 11:50

hahaah, stoer zeg! 'de bosnegers'!!!!
ik ben een keer als 'koningin' op paard gezeten!!!!! hihi, de jurk waaide alle kanten op, en m'n pony maar hollen! ga nou eerst wel oefenen voordat ik weer met een jurk op paard stapt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, ComscoreBot, DemiSisa, diemth, DogWords, Firegirl, Flux, Gaabje, Loretta, Manou, Mariett, Mizora, Roadracer, sterregoud en 15 bezoekers