Wat de boer niet kent...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Wat de boer niet kent...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 21:03

Ik had heerlijk in de bak gereden met mijn nieuwe Flexride beugels met korfje. Ik mag ze een week uitproberen, en heb er gister voor het eerst mee gereden. Wel erg wennen, want het veert, en je voet gaat veel verder in de beugel, en er zit een stroef matje in. Maar verder ben ik erg tevreden, denk dat het voor mijn slechte rechterknie wel een uitkomst is, en ook op lange ritten denk ik dat ik minder tintelvoeten zal krijgen omdat het draagvlak veel breder.
Nou goed, paard is braaf, ik laat Paula halthouden, haal mijn rechtervoet uit de beugel, en wil er nonchalant afspringen, was ik vergeten dat ik nieuwe beugels had Bloos! , dus mijn linkervoet gaat in de sprong niet helemaal uit de beugel.
*Boem* daar lag ik naast Paula Haha!
Paula draait haar hoofd eens om en kijkt me aan: Wow! "wat doe jij nou!!" >;)
Lekkere slimme actie weer. Schijnheilig

Met Paula gaat alles heel erg goed. We rijden sinds een tijdje met de hackamore en daar reageert ze heel goed op. Ze vindt het wel geinig dat ze toch onder het zadel is en toch lekker met de lipjes kan spelen volgens mij *LOL* Het is dat ze geen geluid maakt, maar het lijkt of ze heel wat af babbelt, zo van "kijk mij, zonder bit, tralala" Haha!
Verder geniet ze van het lekkere gras samen met Pliva, en we zijn conditie aan het opbouwen voor de trektocht die we eind juli gaan maken. Heb er zin in, en Paula volgens mij ook Ik hoop dat ik tegen die tijd een beetje aan mijn nieuwe beugels gewend ben Schijnheilig

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:11

wat lief he dat ze het goed oppakt.en wat leuk dat jullie een trektocht gaan maken.ik moet ook wennen ik heb sinds kort een westernzadel.zit lekker hoor maar alles is zo groot.maaar ik denk wel dat zo'n beugel beter is voor je knie want deze vangt de schokken op.nou veel plezier ermee

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:22

Hihi, what's next, dat arme dressuurpaard in een touwtjes hoofdstel Knipoog

Leuk dat het zo fijn met jullie gaat. Weet wel zeker dat Paulusma nu al zin heef tin die trektocht

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 22:49

Dees schreef:
Hihi, what's next, dat arme dressuurpaard in een touwtjes hoofdstel Knipoog

Of zonder zadel en hoofdstel door het bos? Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Nou, alles valt mee, ik heb voor de fotograaf van zaterdag al het leerwerk al gepoetst Pling en madam gaat in haar dressuurkleertjes (waarschijnlijk inclusief wit dekje) op de foto hoor *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:57

Hehehe, zo val je nog eens banketstaaf van je paard af Marije *LOL*
Dat is vast erg relaxt van die verende beugels trouwens, wie weet komen die er bij mij ook nog eens.

Ik ben trouwens nieuwsgierig naar de foto's straks, maar iets zegt me dat we die wel te zien krijgen tzt Haha!