Weer zadels gestolen in Noord-Holland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:19

hetismij schreef:
ze breken echt je kast open..en de meesten die gaan eerst kijken welke kasten een zadel in ligt van een duur merk..en dan komen ze 's nachts terug en halen ze ze eruit Boos! echt heeeeeeel poedersuiker is het

Of ze breken gewoon zoveel mogelijk open en nemen alles mee wat ze zo gauw kunnen grijpen. Bij ons is er niet 'selectief' geroofd, maar gewoon zoveel mogelijk.

Het helpt ook om je kruiwagens achter slot en grendel op te bergen, dat maakt het de dieven ook moeilijker om veel mee te nemen.

Ketting om je zadel, zadelkast goed beveiligen en als het even kan je spullen bewaren in een goed afgesloten ruimte.

Maar ja goed, ik weet ook van een paar inbraken waarbij de boeven gewoon om het alarm heen werkten.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:36

Sandra_H schreef:
Polen? Realiseer me ineens dat er van de week Polen bij ons op de manege (in Beverwijk) zijn geweest om te vragen of er werk voor ze was! Ben gelijk wakker... Knipoog Maar goed, eerste wat ik straks ga doen is ff bellen en ik geloof dat onze zadels ook maar mee naar huis gaan vannacht.... Boos!

Als jullie dit soort dingen echt verdacht vinden, dan is het misschien een idee om de volgende keer gewoon netjes op die vraag in te gaan. De manege-eigenaar zou dan bijvoorbeeld legitimatie kunnen vragen en alle namen netjes opschrijven met telefoonnummers, onder het mom van 'dan bellen we als we wat hebben'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:40

daan schreef:
Idd is de tipo van Loveley om de kruiwagens op te bergen zo gek nog niet, ook bij ons hebben ze een kruiwagen gebruikt om de boel weg te halen...

Bij alle inbraken waar ik over heb gehoord zijn de zadels met kruiwagens naar de auto gebracht. kruiwagens vervullen kennelijk een belangrijke rol Lachen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 184 bezoekers