waarnemers in proefwerkweek: herintrede dan??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

waarnemers in proefwerkweek: herintrede dan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 14:43

De school heeft iets nieuws bedacht, de leraren hebben een hekel aan waarnemen tijdens de proefwerken, DUS we doen aan herintreders

Oftewel, oud bejaarden leraren en leraressen die wel even een oogje in het zeil komen houden!

geloof me, ze zijn slecht horend, blind en de meest ideale waarnemer voor op een proefwerk... maar das nog niet alles... die vent vandaag??? DIE SLOEG ALLES!!!!

Ik had vandaag PTA biologie, 2 uurs werk, 1e en 2de uur. Normaal gesproken als je die 2 uren twee verschillende vakken hebt heb je tussen door 5 minuten pauze, maar bij een blokuur werk je dan gewoon door...

ok wij beginnen ... na twintig minuten:
(mobiel) piep piep piep ... iedereen om zich heen kijken van wie die mobiel was... gegniffel en alles... geen reactie.. en ook geen reactie van die vent..
(mobiel)(harder) PIEP PIEP PIEP! ... weer iedereen lachen om zich heen kijken, geen reactie van die vent...
(mobiel)(harder) PIEP PIEP PIEP! schrikt die vent op... "ow wacht mijn telefoon!" dus wij lachen en zo, druk hij hem weg...
3 minuten later...
(mobiel) piep piep piep, wij weer lachen...
(mobiel) PIEP PIEP PIEP, nog harder lachen...
(mobiel) PIEP PIEP PIEP Wij lagen echt helemaal dubbel. "He oliebol!"roept die vent ineens weer, en drukt hem weer weg.
1 minuut later...
(mobiel) piep piep piep.... (mobiel) PIEP PIEP PIEP "Meneer zou u hem anders niet even uitzetten?"
"uuuhm uuhm, uuhm... nee, wacht ik ga hem wel even opnemen!" LOOPT IE NAAR DE GANG OM ZIJN MOBIEL OP TE NEMEN!!! staat die daar echt een paar minuten te praten, dus wij overleggen natuurlijk over de vragen

Komt ie terug... gaat later de zoemer van het einde van het eerste uur...
kijkt die vent op zijn horloge, kijkt op een blaadje....
"Ow hier staat dat jullie 5 minuten pauze hebben!" Ik zat daar echt van Verward Cool maar goed, dus wij de gang op en weer druk overleggen en zo...

ok heel slecht van ons, maar wie maakt nou NIET gebruik van zo'n situatie

heb me echt helemaal kapot gelachen om die vent! Hij zag, en hoorde niks en was gewoon echt dom!

Stiekum hoop ik meer van die waarnemers te krijgen Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 01-07-04 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:45

whahahaha, hadden wij maar zulke waarnemers Haha!

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:25

ruilen? Schijnheilig

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:49

Tsjonge jonge, wat een verhaal *LOL*
Ongelofelijk dat het zo geregeld wordt.
Maar goed, voor jullie is het wel een buitenkansje om nog even overleg te plegen.
En natuurlijk maak je daar dankbaar gebruik van, dat zou ik ook doen Knipoog

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:33

Is wel erg zeg dat het zo geregeld is Haha!
Maar voor jullie erg fijn Knipoog

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:00

Haha, dat mag bij ons ook wel!!

Wij hadden maandag en dinsdag herkansing en die vonden voor alle klassen plaats in hetzelfde lokaal (worden meestal de toetsen gemaakt). Omdat er veel mensen waren die moesten herkansen begon niet iedereen op dezelfde tijd zodat er steeds wisseling was. Maar wel leuk was dat er maar 1 survillant was.
Zo moest ik om 9.30 beginnen met een toets van 2 uur, maar om 10.30 kwam er weer een hele nieuwe groep iets herkansen en die moesten allemaal de goede toets krijgen; van die ene survillant!! Dus iedereen in een kluitje om hem heen staan omdat ze hun toets wilde en ondertussen konden wij best overleggen. En omdat iedereen op een andere tijd begonnen was wist hij niet hoelang iedereen al bezig was. Zo duurde mijn toets eigenlijk maximaal 100 minuten, na 3 uur(!) was ik nog bezig.

Maar helaas, de reguliere toetsen zijn begonnen en we beginnen allemaal op tijd met 1 leraar.

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:29

Die herintreders lopen hier ook veel rond. Gelukkig is onze faculteit zo klein dat de docenten zelf moeten surveilleren. Maar ook die hebben de helft van de tijd hun papieren niet in orde, of nemen uitgebreid de telefoon op en gaan nog een half uur zitten bellen. Gelukkig zitten we met andere faculteiten in een grote hal, dan spreekt een andere surveillant ze er nog wel eens op aan...
En dan nog een rammelend koffiekarretje, want de surveillanten moeten natuurlijk wel wat te doen hebben (denk maar niet dat ze van hun stoel opstaan).
Wat nog mooier is, toen ik vorige winter een computertentamen moest doen was de hele dag de server offline vanwege werkzaamheden (is ook handig als die docent dat even van te voren checkt, in plaats van ons om zes uur op te laten staan om op tijd aanwezig te zijn, voor niks!!)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:50

Geweldig die mensen tussen de 60 en de schijndood, daar heb je tenminste iets aan tijden proefwerken !!!!!!!!!! leuk!!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 23:24

jah heb me zeer vermaakt, het heeft alleen volgens mij niet echt mogen baten.. volgens mij pw flink verknald...

vinden jullie het heel gek als ik al de hele dag met die reclame van gouden gids in mijn hoofdzit, over die garnalen pellers...
"Bollenpellers? WAT MOET IK DAAR NOU MEE? en herintreders dan??? Haha! "LOL

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:32

Haha, wat grappig zeg! Haha! Wij hebben helaas gewone leraren... Alhoewel je bij sommige alsnog beter kan afkijken dan bij anderen. Wat ik overigens nooit doe. Schijnheilig Hoe wil ik anders m'n examen gaan halen... Nagelbijten / Gniffelen Maar in zo'n situatie... Hihi. Lachen

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:36

Wij hadden vandaag ook weer een leraar, die van dinsdag en maandag waren toch beter. Maar vandaag; we hadden scheikunde en de binassen kwamen uit een ander lokaal op een andere verdieping. Alleen mijn vriendin was nog bezig en daarom zat ik samen met een adnere vriendin nog te wachten op de gang, de rest was al weg. Komt die docente, 'ik ga vast even de binassen wegbrengen, ben zo terug'. Aangezien onze vriendin bij het raam zat konden we best makkelijk communiceren, en toen de docente terugkwam was onze vriendin net klaar. (als ik dat nou eens had gehad, sk is niet mijn beste vak)

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:07

Hahaha, lekker zo'n leraar. Wij hebben een tijdje zo'n leraar gehad voor latijn, nou dat vonden we ook niet erg hoor. Hij was maar een heel klein beetje scheel Schijnheilig en ook vrij doof. Je kon bijna bij elkaar op schoot gaan zitten zonder dat hij het merkte...

Irishcoffee

Berichten: 136
Geregistreerd: 25-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:39

Whahhaa zie het al helemaal voor me Haha!
Allemaal oma`s in rolstoelen voor de klas Schijnheilig
Nou moet je cijfer wel goed zijn denk haha.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:09

whahaha bij ons sturen ze de strengste leraaren om waar te nemen Tong uitsteken