Zenuwachtig...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Zenuwachtig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 18:36

Ons lang verwachte dagje gaat vrijdag komen...
Al sinds ik Pinky een maand heb heb ik geroepen dat we met de kar naar Wilma en Lamber (Vorige eigenaren van Pinky en Mysty en nog de eigenaren van Marjon en Rossy) rijden zodra ik een kar had, Pinky oud geboeg was, beleerd was en bla bla bla.
Das dus bijna 2 jaar geleden Lachen
Ondertussen staat die stoere hump geweldig voor de kar en kan hij een wat langere afstand aan. Hoefijzertjes er eronder en eindelijk vakantie Lachen
Vandaag naar Wilma gebelt (ben er al zeker een maand niet meer geweest... Schaam me diep maar gelukkig begrijpt ze het..) en ze vond het super leuk dat we vrijdag kwamen!
Dus vrijdag wordt onze lang verwachte Familie Reunie waar gemaakt Haha!
We gaan dus smorgens vroeg met Pinky voor de kar en Mysty erachter (:D) op weg naar Sint-Oederenrode. Zeker 2,5 uur lopen... In het begin van de middag hopen we daar te zijn en dan eens kijken hoe de pony's op elkaar reageren. Ze zullen elkaar wel niet meer kennen, denk ik. Ben echt heel benieuwd Haha!
Heb er echt zo'n zin in... Duimen jullie mee dat het ee beetje goed weer wordt? (geen regen!!!).
Vrijdagavond uitgebreid verslag en natuurlijk veel foto's van de 4 volle-familie-welshjes!!!!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 20:20

Zoo cool! Woowie das wel lang 2.5 uur, hopelijk houdt Pinky dat een beetje vol houdt, ik zal duimen, nouw, eigenlijk gaat dat moeilijk wandt vrijdag ben ik aan het skien Haha! Knipoog Maar veel plezier!

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 14:36

Leuk zeg! Alvast veel plezier Knipoog
Ben erg benieuw naar de foto's die komen Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 15:15

Die paarden kennen elkaar echt nog wel! Wedden *LOL*
Succes!
Lijkt me leuk, zo'n trektocht.