vandaag naar kliniek geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

vandaag naar kliniek geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 21:15

Hoi ik moest vandaag naar de kliniek bodegrave, omdat mijn pony al ander en een half jaar omgeveer last heeft van zijn 2 voorbenen. Onze eigen dierenarts ( de keerhoeven) die zei iedere keer geef maar 10 dagen rust en ga maar weer rijden. Dus dat deden wij. Maar iedere keer was ze weer kreupel en was de been dik en ging ze dr de elke tijd door heen. Nou zijn we naar bodegraven geweest (hele goeie kliniek) en daar hebben ze dr een halfe dag weze onderzoeken Scheve mond , en uiteindelijk met foto's maken enz kwam eruit dat er iets bij de gewricht(en) ofzo iets niet goed was en dat trok naar de knie(en) en die zorgde er voor dat een soort uitstekseltje zat (dit bij alle 2 de voor benen) terwijl de knie(en) helemaal glad hoord te zijn.(de bot van de knie(en)

ik sanpte er zelf ook weinig van maar me vader die snapte het en heeft het me later uitgebruid uitgelecht, maar het is moeilijk uit te leggen!!

En nu moet ze eerst 3 weken op stal staan, ik mag maar een half uurtje per dag lopen meer niet Huilen !! en dan moeten we terug naar de kleniek en dan moet de gewricht(en) (als het goed is) al stukke beter zijn(over zijn), en daardoor moeten de knie(en) ook al stukken beter zijn, en daarna mag ik vaarschijnlijk om de knie(en) goed te laten genezen 3/4 manden niet rijden, En daarna ook nog 2/3 maanden niet rijden maar wel met een karteje, anders overbelast ik het weer. en daarna weet ik zelf niet presiec wat er gaat gebeuren!

maar de dierenarts zij dat het wel helemaal goed kan komen!! gelukkig Ach gut

maar het was echt zielig de andere staan lekker in het land en zij stat nu de hele tijd te hineken en te stijgeren in dr stal Ach gut !!

maar dat moet alemaal maar , als het maar goed komt , daar gaat het om!

gr sanne
Laatst bijgewerkt door snoocky op 29-06-04 21:27, in het totaal 10 keer bewerkt

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 19:26

dankje (sorry van het slordig schijven Scheve mond )
en de dierenarts zij dat het zo ie zo goed zou komen gelukkig, aleen gaat het heel lang duren zei die|(

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 23:46

ja dat was het wel (waarom we er waren natuurlijk niet Boos! ) maar het sag er wel heel leuk it en ze waren wel heel lief daar voor je paard!! .

en oja snoocky wou nie terug mee de trailer in toen hebben ze dr de trailer in getild Haha! ,
ze wond het daar zeker leuk denk ik Knipoog

maar indd als je er bent om de rede wat je paardje heeft is het nie leuk!!!! Boos!

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annemieke_88, Hanneke137, janneke_S, kiki1976, Poety, redbutton, sterregoud en 123 bezoekers