ging niet echt lekker... het weer?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

ging niet echt lekker... het weer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 22:43

Pris was vandaag niet in een opperbeste stemming en dus ik ook niet Ik had haar vanmiddag al lekker buiten gezet, dus je zou denken die is vanavond met rijden al lekker relaxed... nee dus!

Het was ook niet dat ze nou zo vervelend was, maar lekker is anders. Ze had gewoon geen zin. Het langste heb ik gedaan over het uitstappen. Ze wilde eigenlijk alleen nog bij de poort blijven en begon met haar hoofd te drammen als ik daar van weg reed. (natuurlijk) Dan ben ik ook zo dat ik er niet vanaf wil, totdat ze fatsoenlijk uitstapt. Duurde dus best een tijdje.

Ik houd het er maar op dat ze het ook benauwd vond. Ze liep namelijk wel braaf vwnw, terwijl ik niet eens van plan was haar in een houding te rijden. (meer rijden om de beweging vandaag), keurig meteen op het aandrijven in galop en dat soort dingen, maar niet normaal willen uitstappen. Soms snap ik er weinig van, van die paarden Verward

Doen jullie paarden ook wel eens raar op dingen waarvan je vindt, dat het nergens op slaat? Kom in verzet als je moet werken, zou ik denken...

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 22:54

ja hoor.ik heb ook vaak zoiets van:jeetje stel je niet aan.dan heeft hij lekker in de wei gestaan en dan maar ff met mij rijden.maar meestal duurt het maar even en ik ga ook altijd door totdat het goed gaat voor mijn gevoel dan he?maar soms kan dat niet omdat dat veels te lang duurt.maar ik heb ook van die momenten dat dat zo is hoor.maar ja ze zijn eenmaal dieren met een willetje he?maar ik probeer het wel een beetje tussen de lijntjes te houden hoor!!jij gelukkig ook zo te lezen.morgen gaat het vast weer beter.ik hoop trouwens dat het dan ook niet meer zo benauwd is hoor.