hij ligt nu misschien op de operatietafel...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

hij ligt nu misschien op de operatietafel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 10:01

en ik zit hier maar te wachten. gisteravond hebben we jelmer naar de kliniek gebracht. hij heeft een sarcoide aan de zijkant van zijn hoofd en die moet verwijdert worden. op zich een routineoperatie, maar ik vind het eng Bloos

hij zou als een van de eersten geholpen worden vanochtend, rond een uur of 8 al zelfs. maar er is nog niet gebeld, en ik vind dat ze nu wel eens op mogen schieten Schijnheilig (er kan natuurlijk ook een spoedgeval tussengekomen zijn, maar ik wil gewoon dat hij klaar is!)

zodra ze bellen kan ik er naar toe (zeddam). hij mag nog niet direct naar huis, maar ik wil hem gewoon zien. gister was hij al helemaal niet blij dat ik weg ging, dus ik wil ervoor hem zijn (b-tje eenkennig Lovers )

duzz ik ga nog maar even bokken..... (met telefoon in mn ene hand en mobiel in de andere Bloos )

Freestyle Academy
www.emielvoest.nl


chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 10:06

een sarcoide, een soort goedaardige huidtumor, heel oppervlakkig. hij heeft er ook geen last van, maar als het groter wordt kan het onder zijn hoofdstel gaan schuren en is er ook niet meer genoeg huid om te hechten

Freestyle Academy
www.emielvoest.nl


chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 10:30

thnx voor jullie reacties. de telefoon gaat steeds maar dat is altijd iemand anders, mn mobiel piept steeds maar dat zijn iedere ker smsjes...en ik schrik me iedere keer weer rot Bloos

Freestyle Academy
www.emielvoest.nl

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 11:47

nog steeds niks

Freestyle Academy
www.emielvoest.nl

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 22:37

hoi. heb idd zelf gebeld om 12 uur, was het helemaal zat. ze waren duz vergeten te bellen, hij was om half 10 al klaar... Boos!
ben er duz gelijk heen geracet, daarom plaats ik nu pas een berichtje.

hij was echt heeeeeeel zielig (vond hij|( ) voor ik het gebouw binnen liep riep ik hem voor de gein, en ik hoorde een hele lange zielige hinnik...ik vlug naar zn stal, stond ie daar te shaken op zn pootjes. helemaal nat van het koude zweet, en onder het bloed van de operatie (vooral onder zn buik, hij had op de tafel in het bloed gelegen Verward )
ennieweej, heb even lekker met hem gekroeld, was hij wel aan toe geloof ik. hij duwde direct zijn hoofd tegen me aan met een blik van ´´ik ben zo ziehiehielig Bloos na 10 minuten begon hij al op te drogen, hij was gewoon over de zeik omdat alles eng was voor hem. hijw as ook gelijk rustiger toen ik bij hem was.
toen er een verzorgster langs kwam zei ze ook dat hij best onrustig was geweest, vooral na de operatie had hij het ze knap lastig gemaakt. (

Freestyle Academy
www.emielvoest.nl

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 22:40

maar hij om half 6 mochten we hem ophalen, en ging het alweer heel goed. thuis had hij behoorlijk honger, lekker slobber gegeten en hooi. hij mag als snel weer aan de slag. alleen, hij kan nog geen hoofdstel om de komende week, en aangezien ik ook nog geen zadel heb, wordt het zonder zadel en hoofdstel rijden komen die freestyle cursussen toch weer goed van pas *LOL*

Freestyle Academy
www.emielvoest.nl

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 22:44

@femmy: hij is in zeddam geholpen, door gert-jan ter heijden. héééle fijne DA

Freestyle Academy
www.emielvoest.nl

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 21:32

vanmorgen was hij héél zielig heb hem even losgelaten in de binnenbak. koste wat moeite om hem te laten draven en galopperen, en toen hij naar me toe kwam wou hij eigenlijk ook niets meer doen. lekker even gemasseerd (hij viel bijna in slaap Bloos )
daarna even een rondje gewandeld om de manege, en toen we een stukje gingen draven, ging hij steeds harder... Verward oortjes erop en strekken dat´ie deed Haha! heeft me dus goed beet gehad Bloos!
toen ook maar even losgewerkt in de longeerbak, en hij was behoorlijk fit. eind van de middag weer, en ook nog wat vrijheidsdressuur geoefend, hij was weer helemaal happy Haha!

alleen nog een beetje moe van alle indrukken, en hij eet een beetje lastig omdat hij een tand door zn lip had toen hij opstond na de operatie (hij vond dat dat al kon, maar de narcose was nog niet helemaal uitgewerkt en toen viel´ie om )

@ odess: hij hoeft niet echt op rust, na een dag zijn ze meestal herstelt van zo´n korte narcose (half uurtje onder zeil geweest). kan alleen nog even geen hoofdstel om, maar met een weekje lukt dat ook wel weer. tot die tijd dus maar zonder hoofdstel Haha!

Freestyle Academy
www.emielvoest.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Domiinique, Faya__, Fenders, IndianSu, Kirsha, Laj1, Speirs en 100 bezoekers