Ingebroken op stal bij huisgenoot!Drama.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:30

Natasha schreef:
Wat lief, deze reactie van jou!!!!!!!!!!!!!! OK dan!

Maar ik denk niet dat dat gaat, want die stal is in een heel ander dorp als ons huisadres, en ze verzekeren paardenmaterialen zoieso al heel moeilijk.

Jawel, er is een regel in de inboedelverzekering waarbij 10% van je verzekerde som TIJDELIJK buitenshuis verzekerd is.

Bij ons is laatst ook ingebroken, dure en goedkope zadels zijn meegenomen.

Kijk alleen een beetje uit wat je zegt over Polen en witte busjes, niet alle Poolse witte busjes zijn van boeven. Verdenking is zo gemaakt en in het roddelcircuit gaan de verhalen razendsnel.
Er loopt wel een onderzoek in een bepaalde richting momenteel.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:56

Nog een tip van mij: bonnen zijn niet zo heel belangrijk meestal, het is niet erg als je er een paar mist. Wat wèl belangrijk is, is om een opgave te doen van wat het spul kost als je het nieuw moet kopen. Je verzekering is namelijk voor de nieuwe aanschaf, dat bedrag krijg je uitgekeerd. Dus stel dat zo'n zadel in een paar jaar 200 euro duurder is geworden in de nieuwprijs, geef dan ook de actuele prijs op. "
'Mijn' verzekeringsexpert heeft trouwens elk bedrag dat ik opgaf nauwkeurig gecontroleerd, tot de stijgbeugels van 25 euri aan toe.

Probeer niet teveel te verzinnen of te verdraaien, die experts zijn niet gek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:06

Natasha, al die spullen die gestolen zijn, stonden die in een afgesloten ruimte (afgezien van de zadelkasten)??


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:15

Ai, buiten is niet gunstig. Was het terrein misschien afgesloten met een mooi groot hek????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:42

Op slot??? (de hekken dus Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 09:33

Preddy, ik wil je niet bang maken, maar ze kunnen bij jullie ook nog komen als er wat te halen valt. Wij waren bij ons in de omgeving ook als laatste aan de beurt, dus zeg nooit nooit. Je kunt je zadel ook met een ketting aan de bok vastleggen, dan krijgen ze m moeilijk mee.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Contemplate, Elegance_, Jet, josien_m_, lina1998, midori, Miiej, SemrushBot, SunnyHorse, Vagabondo, vilheide en 100 bezoekers