Steef ontdekt de knopjes van SuperJurga+Honeybee-voorafje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Steef ontdekt de knopjes van SuperJurga+Honeybee-voorafje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 14:28

Gisteren heb ik Steef weer gemeet, yippee eindelijk weer eens en het was hartstikke gezellig. Haha! Nu mijn ouders op vakantie zijn, heerlijk rustig, kan ik lekker uitnodigen wie ik wil, ZELFS Steef. Clown Nee hoor, grapje. We hadden het al langer afgesproken om een keer naar buiten te gaan met Jurga en Harald, maar het kwam er steeds niet van, dus we hadden vandaag vastgezet en ja hoor, snertweer!!!! Boos! Maar ach, had ook wel weer wat... *grin*
Ik Steef weer van de bushalte geplukt en toen lekker de paarden gepoetst. Merrie weer lekker eenkennig doen, dus maar even vastgezet, dat ging beter. Ik heb vandaag voor het eerst mijn eigen dressuurzadel op Harald gehad, VEEEEL beter! Dat zadel van Ronald is echt een ramp voor mij (voor Ronald zelf ook, maar die is een stukkie langer dan ik...) om aan te singelen en er dan op te klimmen. Ik had dus uitgevonden dat mijn eigen zadeltje er ook netjes opligt, dus waarom zou ik het niet proberen? En yes yes yes, het werkte ook nog. Ik kreeg zowaar normaal aangesingeld *hiep hoi*. Steef was ondertussen ook klaar met SuperJur, dus snel erop gegaan, ondanks het slechte weer, wij als bikkels toch maar gegaan. Party!!
PingpongHarald gedroeg zich zowaar eens, brááááf paard. Haha! Jur was natuurlijk ook rustig als altijd.... Wat wil je ook met al die extra kilo's??? Knipoog Steef, hoe zat dat? Verward
Ik was eigenlijk van plan naar de hei te gaan, maar met dit weer.... Boos! No way, je waait daar van je paard af... We zijn dus lekker in het Lunterse bos gebleven en tja..... HET ZANDGAT!!!! Steef wilde namelijk erg graag die bult nog eens op en aangezien Jurga het twee dagen ervoor ook nog had gedaan in volle rengalop...why not....? De bultjes achterin waren voor dame en heer niets aan, maar de helling waar de Lunterenritgangers ook op zijn gestoven... ja, da's pas het echte werk. *LOL* Eerst in galop het Zandgat doorkruist en toen de bult op.... Ging wel redelijk hard, maar was eigenlijk nog niks. Wij weer met dronken Harald naar beneden geslingerd en nog een keer maar....
Ik zei tegen Steef dat hij maar voor moest gaan.... ik had het nog niet gezegd of Harald stijgt zowat op en wwwieeeeeeeeeehhh die bult op Jurga achterna. Nee, ik had het niet meer van het lachen. Ik kon Harald gelukkig goed uitzitten (daar was ik een beetje bang voor) en we gingen echt voluit, ik denk niet dat we nog veel harder konden, zag er heel spectaculair uit grinnik. Ik zat met Harald dus plat op Jurga en ik kreeg me toch een blubber in mijn gezicht en overal hahahaha. *LOL* Volgens mij was mijn gezicht helemaal zwart en ik zat samen met Harald van top tot teen onder de modderspetters. Cool Maar ja, hoe maak je jezelf schoon als er geen stukje aan je lijf meer schoon is??? Verward Degene die me dat kan vertellen ben ik heel dankbaar grin.
Maar goed, Steef heeft even ervaren hoe hard SuperJurga kan gaan, hoe het voelt als ze zich voluit uitstrekt onder je. Lovers Do never underestimate SuperJurga! Knipoog Verder heeft Steef effe gemerkt hoe HEET ze kan worden *LOL* en hoe fijn het is als ze stilstaat.... Lips are sealed (shhhttt...niet zeggen dat ik haar niet opgevoed heb hoor!) Knipoog
O ja en natuurlijk de uitgestrekte draf. jammer dat ze het niet echt deed gister, normaal gaat ze gigantische lange stukken voluit strekken, maar je hebt wel ff kleine stukjes gevoeld en ik heb het ff kunnen zien.... Mijn tuiger als rijpaard. Kwijl
Bokkers, nogmaals: wat had ik gemoeten zonder die bitch??? Zij is absoluut HET paard dat bij mij past en I love her so much!!! Lovers
Ik ben zo trots op mijn meissie, ze loopt echt bij iedereen goed. Steef gaf ook nog een complimentje: Jur was een stuk gespierder geworden in haar hals vooral. Mijn wijffie wordt nog eens een dressuurtopper.... Haha! Ben ook heel benieuwd wat Honeybee vandaag van haar vindt.... Tong uitsteken
Maar goed, na een uur en een kwartier waren we al terug op stal, hartstikke nat. Paarden afgezadeld (zadels zeiknat en onder de blub maar ff opgehangen in de zadelkamer om te drogen, benieuwd hoe ze er vandaag uitzien... *LOL* ), stallen uitgemest en toen hebben Steef en ik nog even onze derde meeting gevierd Knipoog Vork .
Steef wilde graag Laura en Waldo nog even meeten, dus wij in de regen naar Lau's stal toegefietst. Even gezocht naar Laura (konden de deur van de bak niet vinden (kiekeboeh!!!!), maar we kwamen er wel...*applaus*
Iwaldo had helaas een singeldrukking, dus kon Laura hem niet onder het zadel laten zien (ik had hem al wel gezien tijdens onze meeting laatst, een buitenrit), maar goed een grondmeeting met Wal is ook fun! Lau heeft ons even de stal geshowd, incl bewoners en toen zijn we nog wat gaan drinken. Laura moest weer aan het werk en ik Steef weer dumpen. Kwamen we dus bij de halte aan, bus net weg. Nou ja, geen nood! Zijn we dus Paddox even gaan bewonderen, de papa van baby-Jur. En Steef, is 'ie Kwijl of is 'ie Kwijl ???? Maar goed, ik Steef weer naar de halte gebracht, even gewacht tot de bus kwam (ondertussen denkend: shiiiit, ik had een tas bij me.... Die lag dus nog bij Laura op stal *grin*)en Steef uitgezwaaid (grapje). Hij mocht zomaar nog met de bus mee, onder de blub en paardengeur.... Schijnheilig Ik dus snel terug naar stal waar ik Ronald ff heel lief heb aangekeken om ff met me langs de stal van Laura te rijden met de auto. Toen snel naar huis gefietst en me ontdaan van mijn natte spul, yekkie. En toen erg veel lol gehad met mijn kookpogingen *grijns*. Echt een attractie hoor, Ilona die gaat koken... *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Maar goed, ik heb het allemaal weer overleefd.
vandaag komt Honeybee eindelijk eens mijn SuperMeisje bewonderen. Ik vanmorgen wachten... nooit geen Sandra. Bel ik op, is ze net wakker... verslapen...Ooops. Maar nu is ze onderweg en ze komt er wel grijns. Even zien of er nog tijd overblijft om buiten te gaan rijden. Party!! Mara goed, ik heb ff mijn meetverslagje geschreven, meeting met Honeybee volgt, incl foto's van Jurga's dikke buik als het goed is, dusse... even geduld nog. Zometeen komen er weer kijkers voor ons huis, dus ik mag mijn jas die hier midden in de kamer hangt te drogen (heb hem maar ff in de wasmachine gedouwd Steef! Knipoog ) wel eens even weghalen. Ik ga ff verder met mijn verslag nu, lijkt me slim, want ik ben nu toch al ZWAAAAR de pineut. Boos! Byes!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 21:38

Hte was idd een erg geslaagde meeting, ondanks het superslechte weer. Haha!
Obelix, we hebben geen foto's gemaakt deze keer, we waren zo drijfnat dat we dit maar niet wilden vereeuwigen om onze reputatie een beetje hoog te houden. *grinnik* van mijn meeting vandaag met Honeybee volgen wel foto's!
Fitz, je MAG niet mee, je MOET mee! Knipoog
Steef!!! Waar blijft je reactie???? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 23:04

Het was idd geweldig, denk dat we beide ondanks de regen geweldig genoten hebben van de paarden die onder ons door de blubber ploeterden. Haha!
Steef, geen enkel woordje over SuperJurga????? Verdrietig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 23:40

Steef, iedereen moet nou eenmaal weten hoe geweldig SuperJurga is en jij hebt het nu voor het zeggen.... Haha!
So speak up! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 19:54

Is anders wel een prettige hobby op zijn tijd...... Knipoog
Steef, waar blijft je Jurga serenade???? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-02 01:14

Hihi, mag het ietsje meer zijn???? (Sorrie, oneliner!) Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-02 18:36

Ik mag echt zeuren van Steef, hij weet niet beter dan dat ik zeur... Maar verder vindt 'ie mij hartstikke lief... Schijnheilig
Hihi Steef reageert toch niet meer.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 23:35

Ik schijn iets te hebben met blubber geloof ik...
Ben al eens middenin een blubberpoel beland, nu een douche van Steef... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Camino_S, Liiesjjj, marte_kandia, Pantykous, Supertje, Telpeva, W1ckedWitch, xDeena_ en 104 bezoekers