Een pony te kopen op 14 jarige leeftijd, verstandig?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Is het verstandig om een pony te kopen op 14-jarige leeftijd??

....
6 (100%)

Totaal aantal stemmen: 6



vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 21:07

ja nemo is toch je eigen pony??? Niet dus Verward maargoed, ik denk niet dat je op je 14e een baantje kunt vinden waarvan je een paard (en onderhoud) kunt betalen, dus als je alles alleen moet betalen kun je dat wel vergeten. Als je ouders het (gedeeltelijk) betalen zal het waarschijnlijk wel gaan, maar dat kun je het beste zelf uitrekenen. je moet ook bedenken dat je volgend jaar of over 2 jaar klaar bent met je school en dan iets anders (denk ik?) wilt gaan doen. Denk goed na of je dan ook nog wel zoveel tijd als nu hebt.
Ik betaal helemaal zelf mijn pony van mijn loontje van mc donalds (= ong 3 euro per uur....), daar moet ik wel redelijk veel voor werken, en ik heb mazzel dat ik een goedkope stalling heb kunnen vinden. Als mijn pony onverwacht ziek wordt betalen mijn ouders dat wel, maar voor de rest (hoefsmid, spullen, stalling etc...) betaal ik dus zelf.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, ComscoreBot, DemiSisa, diemth, DogWords, Firegirl, Flux, Gaabje, Loretta, Manou, Mariett, Mizora, Roadracer, sterregoud en 15 bezoekers