Stomme tr#t op de manege...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Stomme tr#t op de manege...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 14:35

Sorry, hou er helemaal niet van om dit soort dingen te bokken, maar moest het echt even kwijt!

Ff korte intro:
Wij hebben dus twee wijven (sorry, maar dat zijn het echt) op stal die gewoon hun paard dagen lang op stal laten staan zonder beweging te geven. Stallen uitmesten doen ze ook bijna niet dan moet je ze echt een mestvork en kruiwagen in de handen drukken voor het een keer gebeurt. Make up en jongens zijn natuurlijk errug belangrijk en paard dat is net een fiets die komt eruit wanneer zij zin hebben.

Sta ik vd week langs de kant te kijken naar de springles, zit die ene meid op het paard van de ander. En het paard wou niet over het muurtje springen. Na een poging of twee valt ze er van af en rent het paard naar mij in de hoek van de bak. Kom die doos waar het paard van is er naar toe gelopen met de zin "oe, ik heb echt zin om 'm te slaan" Verward
Dus ik over de rooie "gvd voel je je wel helemaal bij je kokosnoot??? eerst dat paard dagen op stal laten staan en dan verwachten dat ie over een muurtje springt???" "ik zou JOU moeten slaan"

Dit bedoelde ik meer in figuurlijke zin, maar ik geloof niet dat zij dat zo opvatte Tong uitsteken sinds dien heeft ze niets meer tegen me gezegd en gaat ze me uit de weg.

Al met al moest ik dit gewoon even kwijt, ken zo boos worden op die stomme wijven Boos! Boos! Boos!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 14:50

Citaat:
maar wel goed dat je er wat van gezegd hebt, weet zij het ook een keer {nu moet je het alleen nog tegen die ander zeggen }


Nou, daar heeft het paard voor zichzelf gesproken hou ik het maar op Haha!

Sta met meerdere mensen o.a. m'n zusje en wil niet dat zij daar straks gezeik over krijgt als ik er niet bij ben ofzo...
(ach, als ze zo doorgaan worden ze toch binnenkort weggestuurd)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 15:12

Citaat:
maar ja, op dat moment komt het er net niet uit, al hoewel het wel op m'n lippen lag.


Normaal doe ik zoiets ook niet eruit flappen, maar dit ging gewoon vanzelf. Het was eruit voor ik het zelf besefte... Halve stal stond erbij Bloos! ...

Ben daarna maar rustig doorgegaan met vlechten, maar kreeg van iedereen reacties dat ik helemaal gelijk had Haha!

We hadden er meer die zo waren en de meesten zijn al weggestuurd, het is nu gewoon wachten tot deze over de streep gaan...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 16:53

Citaat:
Ja, dat paard waar ik het over heb, loopt ook overdag in de wei, maar toch...


Dan nog vind ik het schandalig.

Ken je nagaan, bij ons hebben ze geen weide dus staan ze gewoon de hele dag op stal Boos! ( niks mis mee mits je ze goed verzorgt en voldoende beweging geeft )
Dat is ook 1 van de redenen dat ik een bijrijder heb die haar lekker uit de stal kan halen en poetsen en rijden en lekker naar buiten gaat.

Zoals ik al zei normaal heb je wel eens dingetjes die je ziet van 'bah' en dat zet ik liever ook niet op bokt want dat heb je overal. Maar dit vond ik echt niet meer normaal...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus en 131 bezoekers