Alletwee dik been

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Alletwee dik been

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 21:54

Omdat Par met een dik achterbeen liep en morgen de VA komt hebben we de afgelopen paar dagen alleen gewandelt op het harde en afgespoten.

Mevrouw bruist dus van de energie en laat dit merken, ondanks dat ze de hele dag in de wei staat.
Zodra ik haar eruit haal wilt ze werken, energie kwijt...en dat mag nu dus even niet.

Dus na een paar fratsen even flink boos geworden, en uiteindelijk enigszins rustig gewandeld en gedaan.

Paard weer in de wei, huppel huppel achter mij aan, en ik maar rustig ho en stap zeggen.
Stapt ze bij de wei toch in 1 keer boven op de achterkant van mijn voet Verdrietig
AUUUUUUUU stomme knol kijk nou eens uit waar je loopt joh, lompe boerin. Clown

Par had het niet eens door....ze zat al in de verte naar vriendjes en vriendinnetjes te staren.
Dus 5 minuten met mijn been omhoog gestaan want deed giga pijn...paard losgelaten en terug gestrompelt Haha! richting stal.

Rest van de dag rustig aan gedaan en niets gevoelt.....loop net als Par neit kreupel, maar heb wel net als Par een dik been Haha!

Hopen dat de VA morgen iets ziet, weet of doet zodat die ongeduldige muts weer snel aan het werk kan.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"



Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 10:48

Smithsgirl wij beide, heb vannacht gewoon weer gedroomd over rijden op mijn paard.....en dat terwijl ik pas een paar dagen niet meer rijdt Bloos!

Ireentjuh, het is toch bijna zielig hoe erg ze zichzelf in de weg zitten he
Hoop ook dat het niets ergs is...wacht nog op telefoontje hoe laat die man komt...zucht.....

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _MelissaV, Bloodymary, jokari, nafkedemi en 28 bezoekers