Ben gewoon vandaag van mn moppie afgevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Ben gewoon vandaag van mn moppie afgevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 22:23

Hoiii iedereen,

Nou de titel zegt het al ik ben vandaag van Jessie afgevallen hahah Tong uitsteken
Ik ging springen met dr, wat k wel vaker doe dus niks aan de hand dacht k Knipoog Er was ook eerst niets aan de hand ik was lekker aan het springen ging steeds hoger met plien4tarzan als groompje Tong uitsteken Het ging harstikke goed Haha! Toen waren we bij de 80 centimeter wat ze makkelijk kan!! Niks aan de hand dachten plien en ik! Maar nee ik reed op de sprong af en ik voelde al dat het niet helemaal goed ging maar het was al te laat om dr nog weg te sturen dus ik reed door, spoorde haar aan en ging in mn beugels staan en was dus net op het punt dat zij zou moeten gaan springen, maar nee wat deed die muts van mij Tong uitsteken Die ging op het moment dat ik ging staan even lekker stil staan...iets waar k helemaal niet op gerekend had, dus ik vloog over de sprong heen en zat aan de andere kant op mn kont met de teugeltjes nog in mn hand en een lachende plien naast me die niet meer bij kwam Tong uitsteken Waardoor ik meteen eigenlijk ook moest lachen... Jes stond me zoo dom aan te kijken haha helemaal niet geschokt ofzo..echt zo van ooh? wat doe jij nou op de grond Verward Was echt heel erg grappig Tong uitsteken Dus toen heeft Plien de sprong maar wat kleiner gemaakt en zijn we gewoon weer door gesprongen Haha! Daarna heb ik nog lekker gescheurd het fietspad op en neer met een Plien op de fiets die me probeerde bij te houden Cool Wat niet lukte haha Tong uitsteken Jes en ik hadden dr wel een voorsprong gegeven, maar ik ken dr ze wil altijd voorop dus ze ging als een idioot rennen en bleef zo doorrennen het hele fietspad lang Haha! dat ongeveer een km is Haha! Echt een geweldig gevoel is dat...lekker vrij gevoel!! Nou dat was dus weer mn avontuur Tong uitsteken

Kus van Jooske en muts Jessie

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:51

Hihi, zo vallen we allemal wel eens eraf. de een wat soepeler dan de andere.

Ik verplaats dit naar VvdD. Daar past hij beter.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:46

Ja idd,ben ook wel is gevallen [zo vaak]

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 14:13

Haha ja maar ik was nog niet van dr afgevallen Tong uitsteken Heb spierpijn nu joh Bloos

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:18

Ik ben er laatst ook voor het eerst afgevallen, ook met springen. Ik had niks, een tikkeltje spierpijn maarja. Bokken doet hij weleens en dan kan ik perfect blijven zitten, maar balans als het gaat om naar de zijkant gaan. Ook weleens met zo'n weigering helemaal op z'n nek gezeten trouwens, haha, en toen ging hij doorstappen en liep ie die hindernis zo omver. Eraf gevallen toen bij diezelfde ins en outs hij bij de 3e en laatste naar links ging, ik denk dat hij 'm wou ontwijken maarja dat gaat natuurlijk niet bij ins en outs!! Dus hij ging bijna tegen de staander aan, ik was als de dood dat m'n been er tegen aan kwam (in stap doen bomen al paasei pijn, heb ik 2 x gehad. ) en toen viel ik er aan de andere kant af, haha. Was ook net een invaller met de lessen die dag, de arme man. Bloos

Gelukkig heb je verder niks, alleen spierpijn. Knipoog

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 14:19

Haha ja zo kan je ook vallen idd Tong uitsteken
Ja ik voelde op dat moment helemaal geen pijn Verward maar nu, pfoe spierpijn Tong uitsteken