Vooroordelen type ruiter ;-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:13

Westernruiters rijden enkel in volle galop in een bos, stoppen alleen maar door slidings, schreeuwen continue YIIIIHHHHAA terwijl ze met hun wieltjessporen in het paard schoppen en hun lasso als zweep gebruiken om hem vooruit de drijven terwijl ze met het martelwerktuig dat in het paard zijn mond hangt allerlei snelle spins maken die de benen van het paard kapot maken

Springruiters kunnen niet fatsoenlijk rijden, zij galoperen enkel en schoppen hun paarden met allerlei mogelijke zwepen en sporen over de hindenis, al moeten ze hem half dood slaan. Hun gebrek aan rijkunst compenseren ze door er er een goed scherp bit in te hangen, ze kunnen ook hun paarden niet aan de teugel rijden

Dressuurruiters zijn fan van de slof. Paarden word door middel van goed hard getrek in de krul getrokken, liefst met een stang en trens. Verder gebruiken ze scherpe sporen om de impuls erin te krijgen, wordt het paard 3 uur gepoets en gewassen, rijden ze nooi met een cap want dat staat niet sjiek, altijd met bijpassend dekje en bandages en kleren (die na elke rit in de was gaan), ze rijden ook alleen maar om wedstrijden en hun eige doel is winnen, ook al is dat ten koste van het paard

Jockeys zijn nog de grootste beulen. Zij kruipen op 2-jarige paarden zonder conditie, en laten ze rennen totdat ze dood neervallen. ze slaan die paarden ook keihard en ze houden er niet van, het is hun enkel om het geld te doen

Menners hebben geen speciale opleiding nodig. Iedereen kan mennen, je zet je gewoon op de kar neer en trekt links en rechts en om vooruit te gaan schud je met de teugels

NHers zijn allemaal Penny's. Ze rijden enkel zonder zadel en bit, slaan nooit want dat is zware dierenmishandeling en straffen het paard door middel van in hun oor te fluisteren dat ze dat niet mogen doen

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:28

nog een toevoeging: jongens die paardrijden(en in het speciaal dressuur) zijn homo Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:48

fjorden, tinkers en haflingers zijn karrepaarden die niet fatsoenlijk kunnen lopen Clown

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:48

ik hoop wel dat niemand van de dierenbescherming dit topic ziet, we kunnen onze paarden allemaal zo gaan afleveren, dierenbeulen dat we zijn Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:43

Riant schreef:
het leukste is dat er mensen zijn die zich serieus gaan verdedigen ...

Er zijn geen leuke mannen in de paarden wereld te vinden van wege het H of H princioe (homo of hork)

ja hé Clown
Maar ja ik kan er wel mee lachen. Ik weet namelijk dat in het echt de dressuurruiters toch de enige zijn die goed kunnen rijden en dat die de mooiste en beste paarden hebben en dat de rest toch maar op kermispaarden rondtaffelt Schijnheilig

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:59

Gail schreef:
LEUK! Ik ben een keer met een groepie naar een westernles geweest want je moet verder kijken dan je neus lang is he...

Zegt die flapdrol-met-te-weinig-centen-voor-een-fatsoenlijke-rijbroek Knipoog "In tegenstelling tot het Engelse rijden draait het bij western om ontspanning'...

In tegenstelling tot western is engels rijden een sport en hebben engelse ruiters conditie genoeg om zelf te werken inplaats van lui op het paard te hobbelen en het paard al het werk te laten doen Vork
Citaat:
En even later toen hij met los teugeltje door de bak heen manoevreerde 'WIJ sturen op zithulpen in plaats van met de teugels' Frusty

Zou ik ook niet proberen als mijn paard zo een martelbit in zn bek had hangen ipv van een zacht dubbelgebroken watertrensje Vork

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 00:58

Westernruiters gaan zelfs verder dan de teugels, zij hebben nood aan een grote knop aan het zadel zoals kleine kindjes op kermispaarden nodig hebben, die ze met beide handen stevig kunnen vasthouden, anders donderen ze er toch van af Clown

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:56

nog een toevoeging oor NHers: zij zijn niets anders dan een betere naam voor penny':
*ze kunnen zonder zadel of hoofdstel rijden
*Ze kunnen wilde arabische hengsten zo temmen door met ze te praten
*idem bij mishandelde en/of verwaarloosde paarden
*slaan mag niet dat is zielig en een teken van onmacht
*Iedereen die het niet op de NHmanier doet doet het verkeerd
*Ze kunnen ook Z tot sommige Grand-prix oefeningen uitvoeren zonder zadel of bit
Clown

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 23:31

Voltigemensen zijn mensen die geen fatsoenlijke houding hebben om dressuur te rijden, dus gaan ze maar in allerlei gekke poses op hun paard staan om hun evenwicht te kunnen bewaren zogezegd acrobatie. Daarbij zijn ze eigenlijk bang van paarden en doen ze in hun broek als ie er vandoor gaat, daarom hebben ze voor voltige gekozen en niet voor endurance want nu kunnen ze evengoed een opvallend pakje aandoen maar in tegenstelling tot endurance is het paard vastgeklikt aan de longeerlijn en kan hij dus niet weglopen

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 23:42

Drafsport is voor opgefokte beesten met een kreupele galop en een mondprobleem samen met een ruiter die absoluut niet kan paardrijden het paard maar in de bek hangt te trekken, zodat het paard met het mondprobleem steeds harder gaat draven terwijl hij zelf in een kar erachteraan zit.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 12:47

Polomensen is voor ruiters die te slecht waren voor het hockeyteam en moeite hebben om woede in bedwang te houden, gecombineerd met een polopaard die gewoon slecht is in dressuur en niet aan de teugel kan lopen, laat staan springen. Daarom gaan de gefrusteerde ruiters maar rukkend en schoppend achter een balletje aan, zogezegd om de bal te slaan, maar stiekem slaan ze gewoon hun paard met die stok omdat ie niet aan de teugel wil lopen. Ook bekende royals die toch het geld niet hebben om een beroemde arabische hengst over te kopen gaan om die frustraties te uiten rondhobbelen op een polowedstrijd.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, Astrid_Brann, Googlebot, kionasuppie, Riviera87, Wijzig123 en 143 bezoekers