Keuring Amanda te Vrouwenpolder (lang!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Keuring Amanda te Vrouwenpolder (lang!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:23

Vandaag was dan de dag, keuring van Amanda op de 35e editie van Zeeuwse Dag van 't Paard. Sindsdat ik haar heb, is het me dit jaar voor het eerst gelukt om naar de keuring te gaan Haha! Hieronder dan het verslag Lachen

De voorbereidingen begonnen gisteravond laat, door Amanda's staart nog te wassen, equishine leegspuiten, en beetje fatsoeneren, ook werd de open staldeur gebarricadeerd zodat ze een beetje proper zou blijven. Heeft redelijk goed geholpen Haha! Enfin, verder alles al in de auto geladen en klaar waren wij. 's Avonds nog even wat gestress doordat we het entingsboekje niet konden vinden Nagelbijten / Gniffelen Maar uiteindelijk toch nog gevonden, zelfs teveel...

Vanochtend om 5 uur ratelde de wekker al en kwamen mijn vader, ik en Marije (Jilleroo) kreunend en steunend uit bed. Ontbeten, laatste spul gereed gemaakt, en pony op de kar gezet. Die had daar in eerste instantie niet zo gek veel zin in, maar met behulp van wat brokjes en een longeerlijn stond ze er relatief vlot op. Rond 6 uur waren wij dan ook op weg, en na een kleine anderhalf uur te Vrouwenpolder. Tot verassing van mijn vader absoluut nog niet als een van de eersten, maar we hadden wel een lekker plekkie.

Toen begon het grote wachten... Het wachten tot wij aan de beurt waren, en tot mijn supporters ook kwamen opdagen Lachen Beetje staart uitgepluisd door Marije, geborsteld en gevoerd. Na wat verontrustende telefoontjes kwamen we erachter dat Sylvia (Pervinco) en Leon (Snowdon) besloten hadden om eens in Domburg te gaan kijken, want Leon kon weer eens uitstekend perfect kaartlezen... Schijnheilig Maar ze zijn gelukkig toch gearriveerd, en kon Sylvia de Limbo-Japanner gaan uithangen.

Even later kwamen Esther (Buitenzorg), plus schattige Robin en haar man incl. "pleeg"dochter Noortje (Berdientje) ook even succes wensen en praten. Was allemaal erg gezellig, en leuk om ze weer eens te zien Lachen

Uiteindelijk was mijn rubriek 8 aan de beurt. Voorbrengen ging lekker, ondanks mijn gezenuw dat het totaal niet netjes stond, was dat volgens iedereen niet zo Haha! We zullen het op de foto's zien. Uiteindelijk zijn we op de voorlaatste prijs geƫindigd met een 3e premie. Ben best wel tevreden, ze is namelijk teveel van het oude type, en dan toch nog een premie? Mooi toch Haha! Hier werd ik ook nog eens aangetikt door Miranda (Heranda) en Marion(?) (Bliksemluver) die mij waarschijnlijk dankzij mijn schitterende petje herkenden *LOL* Meiden, sorry dat ik wat kortaf was, zat nogal te stressen Nagelbijten / Gniffelen

Maar de spanning werd mij te groot, dus na een flinke ontlading even pony gezadeld en even alleen een eindje gaan rijden. Heerlijk om zo even tot rust te komen, had het ook wel even nodig Haha!

Uiteindelijk was de dag dan toch gedaan, en pony geladen wat iets minder vlot verliep maar goed, we zijn weer heel thuisgekomen, zit een ellenlang verslag te tikken, en wacht in spanning af op de foto's die nog zullen komen Lachen Het is een mooie dag geweest

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:38

Hee, wat goed!
Gefelici met amanda's derde premie, idd netjes..
Zo te horen was het wel gezellie. Haha!

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:41

Gefeliciteerd met je 3e premie en fijn dat het een gezellige dag was.
Zie je wel stressen is niet nodig, alles komt goed.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:56

Gefeliciteerd hoor!!! En ik wacht ook in spanning af op de foto's!!!! Ben heeeeeel benieuwd!!! Knuf voor Amanda!!! (ook van Angelo... Knipoog )

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:05

Van harte Maya! Leuk verslag ook!
Heeft ons geduim toch nog geholpen en het voorbrengen is dus erg netjes gegaan. Zie je wel! Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:13

Goed zeg! Jammer dat ik niet kon komen Scheve mond
Ze kwam dus nog aardig uit de bus.... ben er benieuwd wat ze van Guus zouden vinden...

die is momenteel overbouwd door zn grasbuik Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:32

Het ging echt lekker hoor Maay! Ben erg benieuwd naar de 'computerversie' van mijn foto's, wsn begin van de week. Geloof dat het wel mooie foto's zijn geworden, ook veel overigens Clown

Domburg was het probleem overigens niet... Dat was in Veere, met wel 3 straten. Drama... We zaten nog goed, totdat Leon riep dat we niet linksaf moesten (wel dus) 7 rondjes gereden, 320 toeristen en een (geloof ik) zwerver aangesproken, en dus toch goed terecht gekomen Haha!

Vond het erg leuk Amanda eens te ontmoeten, zelfde geldt voor Leon en Marije. Enorm leuke mensjes! OK dan! En inderdaafd Heranda en Bliksemluver eventjes, en dankzij Leon heb ik ook nog bij Kiss en nog een Bokker naar de Tinks staan kijken Lachen

Enige dat niet voor herhaling vatbaar is zijn die 2 uurtjes zon... Eerlijk waar, het Bokt-logo is er niets bij... Nagelbijten / Gniffelen

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:53

Wat leuk dat je een derde premie hebt behaald met Amanda!! Vooral omdat je het niet verwacht had!!
Ik vond het echt superbalen dat ik er niet bij kon zijn om je te supporteren, maar ja pa en ma wilden niet dat ik zonder rijbewijs op pad ging en het is en blijft toch hun auto.... Mocht je volgend jaar weer meedoen of ergens anders met een keuring of wedstrijd dan ben ik er hopelijk wel een keertje bij!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:04

Je neemt de pony mee terug die je meenam, dat is de beste instelling en die had je Is er bij de haflingers ook nog iets na de 3e?

3e is niet slecht lijkt mij, bij de NF gaat het maar tot de 3e, maar dan is het slecht..

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:04

Zat er over te twijfelen je mijn mobiel nummer door te geven voor het geval je je bedacht... Stom dat ik dat niet gedaan heb Scheve mond Nog een Bokker op het lijstje erbij...

Annash
Blogger

Berichten: 26504
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:04

Netjes hoor, een 3e premie!
Toe maar, vroeg dagje Knipoog

Fijn he, zo'n gestress? Tong uitsteken Gelukkig heb ik daar geen last van voor een wedstrijd, arme mama was het anders geweest Haha!

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:03

Dat valt niet tegen!! En toch goed gegaan met het voorbrengen. Netjes toch? En gelijk een bokt-meeting geloof ik. Hihi.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:16

goed bexzig maya!!!!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 07:51

Gefeliciteerd joh!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 08:17

Dank jullie wel allemaal! Lachen En het was idd wel een boktmeeting Symbeami, heb 3 nieuwe bokkers gezien, de rest kende ik allemaal Haha!
Toen we trouwens stonden te wachten tot we wegkonden zag ik ineens een oranje Fjord met een paar oranje mensen. Dus Leon aangestoten, die brulde braaf Tjody, en het bleken Vippie en Youknowwho te zijn Haha!

Kiamyd, jammer maar ergens ook wel begrijpelijk, ik weet nog niet of ik nog eens naar een keuring ga, eerlijk gezegd Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:24

Reken maar dat je weer naar een keuring gaat... Ik kom je weer supporteren hoor Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:27

liberty schreef:
Je neemt de pony mee terug die je meenam


Moest hier over nadenken, maar vind hem het een heel goede opmerking. Als jij maar blij bent met je paard, wat kan de mening van een jury je dan schelen?

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:43

Maya schreef:
Hier werd ik ook nog eens aangetikt door Miranda (Heranda) en Marion(?) (Bliksemluver) die mij waarschijnlijk dankzij mijn schitterende petje herkenden *LOL* Meiden, sorry dat ik wat kortaf was, zat nogal te stressen Nagelbijten / Gniffelen


Geeft niks hoor, kan best begrijpen dat je zenuwachtig was enzo Knipoog
Maar nogmaals gefeliciteerd! Amanda is echt een leuke Haf

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:13

Gefeliciteerd meid OK dan! !
Dat is toch een prachtig resultaat Lachen !