Jokky na ongeval geopereerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fioon
Berichten: 177
Geregistreerd: 27-10-03

Jokky na ongeval geopereerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 15:11

Een paar dagen geleden met dat stormachtige weer waren een aantal paarden behoorlijk gek in de bak. Jokky, mijn dochter, is toen door een ongelukkig toeval, van Lana af gelanceerd en met haar arm tegen de bak rand aangeklapt. Haar arm is op een lelijke manier op een paar plaatsen gebroken en ze moest acuut worden geopereerd. Het is nu afwachten hoe ze geneest. Ik ben een zeer verdrietige moeder samen met een zeer verdrietige Jokky a. omdat ze Lana voorlopig niet kan rijden en b. omdat haar grote reis naar Japan nu niet kan gaan.
Ik wil al m'n stalgenoten bedanken voor hun hulp en meeleven............ Verdrietig


't is klein, rood en het spint.......................



Fioon
Berichten: 177
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 15:02

Ook namens Jokky, heel erg bedankt voor jullie meeleven! Dat helpt wel.............................


't is klein, rood en het spint.......................

Fioon
Berichten: 177
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 17:01

T ja, morgenochtend moet ze naar de chirurg voor een foto, daarna minimaal 4 weken in het gips, daarna fysio en kijken hoe haar arm verder nog lijkt op haar oude arm... Dus Lana kan ze even niet rijden, maar daar vinden we vast wel een oplossing voor. Voorlopig gaat Lana lekker naar het land. Scheve mond


't is klein, rood en het spint.......................

Fioon
Berichten: 177
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 11:15

Ik typ ff voor Jok want dat gaat een beetje moeilijk met je linkerhand. Chirurg was heel tevreden dat ze haar vingers kan strekken en alle 5 kan bewegen. Ze heeft nu ander gips en over 2 weken moet ze terug voor een foto om te kijken of er botvorming is. Dan gaat het gips eraf anders kan ze de arm straks niet meer bewegen! en dan volgt fysio. Maar we houden de moed er in, en ze weet dat het best ff kan duren voordat ze weer op Lana kan tuffen. Bloos 't is niet anders


't is klein, rood en het spint.......................


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Deniseee96, Jane808, MairiMacBran, plutolover, sas66, StalMelyn, Ubermetrics en 138 bezoekers