minimeeting met Naz

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

minimeeting met Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 20:47

uhmm verslag van de dag...van gister mag dat ook? Ik heb namelijk gister een toevallige minimeeting met Naz gehad. Ze was aan het werk toen ik de divoza aan het plunderen was. Poos gekletst en natuurlijk geroddeld over Bokt enzo. En ze heeft me nog een heel mooi grijs sjabrak met zwarte rand en klein zilver randje aangesmeerd, erg mooi en vandaag op m'n paard gepast en het staat hem erg knap vind ik. Hopelijk gaat het ooit nog een keertje lukken om foto's op bokt te plaatsen, dan kunnen jullie zelf oordelen. Verder ook nog een hele mooie donkergrijze broek gekocht, van Eurostar met bandplooi van die speciale (thermo?)stof, iig ook erg mooi. En feneknof. Erg geslaagde dag, behalve dat ik met m'n vaders auto een benzinepomp omver reed..... Bloos

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:54

Hahaha kon wel ff wat afleiding gebruiken Haha!

Leuk om ff gekletst (& geroddeld) te hebben en wie er nou achter een groot gedeelte van die stapmolen-topics zit... Knipoog

Maar de shabrak staat mooi? Ik wil um zelf ook ook nog hebben eigenlijk, maar ik zag dat dezelfde ook nog in het crème, lichtblauw en groen komt Kwijl Allemaal maar denk ik Tong uitsteken

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 20:59

haha, ja eerst je collega een hele poos bezig gehouden, met alle broeken die ik gepast heb, weer uitgetrokken en vervolgens toch maar weer een keer aan te doen om het uiteindelijk helemaal niet meer te weten...toen jou een hele poos van je werk gehouden en ook nog het magazijn ingestormd (ok ik had toestemming Haha! ). je baas zal blij met me geweest zijn! Haha! Groot magazijn trouwens, was bijna verdwaald....

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:59

He Naz werk jij ook weleens op vrijdag avond ?
volgens mij heb ik jou namelijk een paar week terug gezien, toen was ik met mijn vader bij Divoza.....

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 21:07

Ik ben er ALTIJD op vrijdagavond, en zaterdag ook de hele dag.

Kan me niet meer herinneren wanneer ik er voor het laatst een vrijdag niet was. Af en toe door de week ook, maar dat moet mijn studie wel toelaten Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 21:27

Nou als we dan gewoon alle noorderlinge bokkers oproepen komen we met z'n allen Divoza plunderen op een vrijdag avond Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 21:31

ik doe mee (als ik weer geld heb)! Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 21:33

Ik ook Haha!
Maar ik plunder meestal na sluitingstijd Lachen

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 21:58

Maar Kayla, hoe wist je dan dat Naz Naz was?
Stomme vraag, maar daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:00

Hmm... Kayla stond opeens voor mijn neus: "Ben jij soms Nienke? Van Bokt?" Euh ja Verward

Blijkbaar van een foto herkent Lachen En daarbij is er niet een collega die op mij lijkt Haha!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:03

naja ik ga morgen alvast even plunderen Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:04

Ik ben er dinsdag weer Lachen

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:04

Ja, je moet uitkijken als je in Divoza bent. Naz smeert je zo een heleboel aan en voordat je het weet, loop je met je armen vol paardenspullen weer naar buiten.
En dan wil ze nog meerijden naar Groningen ook! }>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:06

Jaaaaaah dat was makkelijk Lachen

Maar euh wat betreft aansmeren... ik ben blijkbaar gewoon een goeie verkoopster Schijnheilig

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:07

haha en dan moet jij wachten tot sluitingstijde zeker kitty ?
Nou voor ze mij iets aansmeerd....mijn vader speelt meestal voor chauffeur, dus...
Maar ik ben bijna jarig.... Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:10

Kitty kwam gewoon vlak voor sluitngstijd nog ff een broek halen... Dus toen vond ik dat ze best ff op me kon wachten Haha!

Trouwens, ben wel eens benieuwd hoeveel bokkers ik onbewust gemeet heb Lachen

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:13

Naz schreef:
Kitty kwam gewoon vlak voor sluitngstijd nog ff een broek halen... Dus toen vond ik dat ze best ff op me kon wachten Haha!

Trouwens, ben wel eens benieuwd hoeveel bokkers ik onbewust gemeet heb Lachen


Vast een heleboel denk ik, en mij waarschijnlijik nog meerdere keren ook, want ik kom de laatste tijd zo vaak bij divoza, dat is niet normaal meer.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-02 13:48

Naz schreef:
Hmm... Kayla stond opeens voor mijn neus: "Ben jij soms Nienke? Van Bokt?" Euh ja Verward

Blijkbaar van een foto herkent Lachen En daarbij is er niet een collega die op mij lijkt Haha!


idd ik wist dat Naz op zaterdag bij divoza werkte en had een keer een foto gezien, ik herinnerde je alleen op de een of andere manier blonder dan dat je echt was Verward

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 15:43

Zo blond ben ik (gelukkig Haha! ) nou ook weer niet Knipoog

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 15:57

Ik was er afgelopen zaterdag ook nog....maar ik heb alleen maar blondines in de winkel gezien....
Het wordt hoog tijd voor Boktpetjes....dan kan ik daar op gaan letten...afgelopen zaterdag heb ik nog gekeken naar naamplaatjes op de divoza-shirtjes maar helaas...... Was vergeten thuis de fotos op bokt te bekijken Knipoog

MAar goed, het was herlijk rustig winkelen terwijl er plenty in de aanbieding was.
[naam verwijderd] kwam thuis met 2 paar minitjeps, 2 leren halsters, een leren singel, veel antiklit en ontwormspuiten, zo'n hoofdstelhaak, peeskappen...

[naam verwijderd] is nu weer blut...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 16:43

Hmm... we hebben ook geen naambordjes (gelukkig Haha! )

Meestal ben ik ergens in de buurt van de broeken te vinden, maar ja dat kan afwijken als iemand je meesleept naar de dekens of de hoofdstellen...

Inderdaad, die boktpetjes zouden leuk én herkenbaar zijn! Dan moet iedereen ze ook opzetten als ze naar Divoza gaan Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-02 16:46

Naz schreef:
Hmm... we hebben ook geen naambordjes (gelukkig Haha! )

Meestal ben ik ergens in de buurt van de broeken te vinden, maar ja dat kan afwijken als iemand je meesleept naar de dekens of de hoofdstellen...

Inderdaad, die boktpetjes zouden leuk én herkenbaar zijn! Dan moet iedereen ze ook opzetten als ze naar Divoza gaan Haha!


ja bij de broeken, daar heb ik je ook gevonden, was niet zo moeilijk er loopt daar niemand rond die ook maar een beetje op je lijkt!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 17:09

kayla schreef:
ja bij de broeken, daar heb ik je ook gevonden, was niet zo moeilijk er loopt daar niemand rond die ook maar een beetje op je lijkt!


Ergens anders in de winkel wel dan? Haha! Kan me geen collega voor de geest halen die ook maar een beetje op mij lijkt....

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 21:15

Tja en Hanneke wist natuurlijk weer niet dat er allemaal aanbeidingen waren, hanneke is een beetje dom.
Maar daar kwamen we snel genoeg achter toen we binnenkwamen, we zouden alleen onderlappen halen, we kwamen naar buten met; transport/stal bandages (mooie donkergroene Lovers ), onderlappen en een zweep.
En we waren nog aan het twijfelen over peesbeschermers (MET 11% korting Tong uitsteken ) maar ach, ik moet ook nog iets voor m'n verjaardag kunnen vragen he.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 23:32

tje, moet ik toch maar weer eens naar Divoza, als Kayla en Amu dan ook komen, maken we er gewoon een zootje van, is mij wel toevertrouwd
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!