Het ging zo goed met Amber.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Het ging zo goed met Amber.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 21:52

Maanden lang kon ik haar steeds gaan vangen want dan was ze weer uitgebroken uit de bak.Soms door dat er een balk los zat(gemaakt van takken uit het bos achter)maar ook brak ze gewoon de balken Frusty Nou ging het al een paar weken weer goed Lovers Ik hele maal trots op mijn kleine meis.Zelf bleef ze staan als er een balk af lag.Echt knap van haar.Tot vanmiddag:ik zag haar als steeds met haar benen tussen de balken van de ingang staan en zag haar echt denken Verward van hoe kom ik hier uit.Maar ze deed het toch maar niet Haha! Tot dat me nichtje ineens heel kalm zei van Amber staat weer los.Ze zei het echt op een manier alsof het gewoonlijk is(is het ook hoor)Het drong eigenlijk niet tot me door tot dat een ander meisje zei van Iloon Amber staat echt los.Dus ik kijken en ja hoor staat die Koe gewoon weer los.Ik haar gelokt met een krakend zakje en ze kwam in 1 keer naar me toe Die muts dacht zeker dat ze wat lekkers kreeg en weer in de bak mocht met haar vriendje opa Gerrit.Mooi mis ze ging regel recht haar box in.Weer een dag die voor haar geslaagd is maar toch ook weer niet. Haha!

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, GoogleAdsense, joyce83 en 165 bezoekers