Paulien's ruitersport

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Paulien's ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 19:12

Goed, voor wie het nog niet weet, ik rijdt voorlopig het paard van Whera (Chrico op Bokt.nl) omdat ze dat zelf even niet kan.
Maar aangezien dat best een wilde is moet ik haar wel met cap rijden.

Nou vind ik dat niet erg, maar ik heb er geen! Dus maar een cap van haar geleend. Maar ja, net niet de goede maat natuurlijk!

Dus heb ik vandaag maar besloten zelf een cap te kopen.

Vroeger had je vlakbij een heel leuk ruiterzaakje. Paulien's ruitersport. Daar kocht ik altijd alles, omdat ik het leuk vond dat ze een klein, eigen zaakje had.
Maar op een gegeven moment was ze in één keer weg! Heel jammer dus. Ik moest nu weer naar Hypodam in Amsterdam toe! Daar hebben ze alles, maar het personeel is om te huilen.... Echt verschrikkelijk! Ik was er een keer toen Robert ten Brink er ook was. Allemaal giechelen, en slijmen. Toen hij eindelijk opgezouten was dacht ik wel dat ik aan de beurt was, nee hoor!!! Ze moesten alle vriendjes en vriendinnetjes bellen over wie ze gezien hadden.....

Maar nu hoordde ik laatst dat Paulien een zaak had op de Hoofdweg 263 in Hoofddorp. Dus ik ga daar net heen uit mijn werk. Kom ik daar, helemaal stil en verlaten. In de winkel niemand te bekennen en vrij donker. Er stond een paardje in de zandbak in de regen. Maar niemand te zien!
Ik ben dus maar weer snel weg gegaan.
Dus toen moest ik maar weer eens naar Hypodam. Ik ben daar wel geslaagd, heb een cap, nieuw sjabrak en paardesnoepjes gekocht. Maar ik wil gewoon weer de OUDE PAULIEN'S RUITERSPORT in Zwanenburg TERUG!!!!!!!!!

Dus Paulien, als je dit leest: Het pand in Zwanenburg staat nog steeds leeg hoor!!!


En nu heb ik wel eindelik een cap!! Verstandig he... Ik weet niet of ik hem op mijn eigen paard ga dragen. Maar bij Christy draag ik em wel. Anders schopt Whera me eraf! (Ik weet niet hoe ze dat wil doen, maar ik geloof wel DAT ze het kan......)


Frank

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 19:55

Dennis zijn hoofdstel komt bij Paulien uit Hoofddorp vandaan. Heel leuk winkeltje. Vind het eigenlijk wel vreemd dat er niemand was. Is volgens mij altijd wel iemand.(kan ook best wel hoor, zo vaak kom ik er ook niet)
Nimber(van Max) heeft daar van de zomer gestaan bij die stal daar. En Nimber en Dien hebben daar met de kerst gelogeerd. Iemand daar op stal is voor de helft de eigenaar van Dien. Vandaar dat ik daar wel eens kom.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 20:16

He wat raar, meestal is er wel iemand in de winkel of in de stallen. Ik zal het Paulien eens melden.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:21

he hallo
ik vind hypodam ook niet alles hoe vaak ze je de verkeerde maat deken meegevenm, je niet helpen etc
ik ga meestal naar horseparadise in bovenkerk
je hebt van schie in hoofdorp (geloof ik)
en bij ons in ouderkerk aan de amstel zit ook een ruitersportzaak
groetjes

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 22:13

Er zit een heel klein ruiterwinkeltje op de Admiraal de Ruyterweg, Jeanet heet het. Het meisje dat daar meestal staat heeft haar paard op manege Spaarnwoude staan.
De service is in elk geval beter dan dat van die grote ketens Lachen

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 12:13

De eigenarese van jeanet ruitersport rijdt bij ons op de manege paard.
Het is een leuk vrouwtje en ze heeft ook wel een leuke winkel.
Je wordt hier ook heel vriendelijk geholpen.

linda

meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 21:27

paulien d'r winkelje staat leeg omdat ze nu een eigen pension stal heeft je bent net op het verkeerde tijdstip gekomen denk ik want haar winkeltje is nu bij d'r stal Schijnheilig