Wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 18:57

vanmiddag wilde ik m'n paard uit het land halen,maar voor ik hem kan pakken moet ik eerst door een stuk prut heen.Dus ik draadjes open gedaan omdraaien draadjes dicht en ik wil gaan lopen.Dat lopen ging dus niet meer.Ik zat met beide benen helemaal vast gezogen in de modder dus ja ik probeer nog eens of ik m'n een been kan verzetten niet dus!!! ik val achterover in de modder Boos! . Oke ik was nu toch al vies m'n laarzen uit de modder getrokken en op z'n sokken terug naar m'n kast gelopen om een andere jas te pakken, sokken uit te trekken, schoenen aan,ander halster+touw en via de andere kant naar wodan toe gelopen.Gelukkig kwam hij er wel gelijk aan,want ik ging echt niet weer door de modder heen. Nadat m'n paard lekker stond te eten heb ik z'n halster+touw van de modder bevrijd ook m'n laarzen schoon gemaakt voor zover dat kon.En z'n sokken in een tasje gegooid en die kan m'n moeder nu lekker wassen met de handdoeken Haha! .
Maar ik ga nu dus echt niet meer door die modder heen om hem te pakken *LOL*

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 19:23

Ikke!

Ik ging in de herfst toen Shadow nog buiten stond en het weiland vooraan erg modderig was eens het weiland in om Shadow te pakken. Normaal komt ie gewoon naar je toe maar die dag had ie geen zin en bleef lekker staan waar ie stond (*zucht*)

Ik naar de pony heen gebaggerd en zijn halster omgedaan. Nu de weg terug nog, Shadow heeft een ongeloofelijke hekel aan water en vind het niet leuk om vieze natte voetjes te hebben }>

Hij liep achter mij en we moesten door een grote modderplas heen, ik ging iets opzij en dacht dat Shadow nog niet kwam...fout hihi hij nam een reuzesprong en daardoor viel ik...juist precies in de modderplas Clown

Grinnik ach ja...je blijft nooit schoon als je in de buurt van varke...eh paarden komt Knipoog

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:31

Klinkt heel bekend!
Ik heb het dus dagelijks wanneer ik haar uit de 'wei' haal, maar ook als ik met haar door de wei loop, helemaal naar achteren, omdat daarachter een longeerbak is die nog 'bruikbaar' is met nat weer.
Betekent wel dat mijn paard heel goed weet dat ze 'aan het werk moet' als we door die wei lopen, en laatst ging ze om me heen dansen (wilde niet mee naar de longeerbak).
Heel leuk met die blubber die mijn voeten vastzoog... een dansend paard om je heen dat uiteindelijk ook nog op je voet gaat staan met haar volle gewicht...
Ik heb dus nu een dikke voet, kan alleen nog (rij-)laarzen aan hihi.
Maar we blijven maar hopen op droger weer zucht.
Zonnetje, we smachten naar je! *LOL*

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:33

Ik ben gelukkig nog maar een keer echt gevallen, maar ik heb wel regelmatig op m'n knieen gelegen.
Maar daar hoef ik sinds kort niet meer bang voor te zijn, want A,ulet komt er nu uit zichzelf aan.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:48

Op deze manier niet, maar ik ben weleens gelanceerd door Isolda, recht in de blubber. Net als jij, languit, alleen dan met mijn hoofd door de blubs schuivend *LOL*
Heel ranzig, na een half uur flink douchen kwam er nog modder uit mijn oren *LOL*

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:53

Regelmatig moet ik met mijn handen mijn voet met laars terugtrekken uit de modder bij de weidedoorgang Haha!
Een keer wilde ik tussen de stroomdraden doorstappen maar bleef mijn laars ook hangen, ik was halverwege en verloor mijn evenwicht een beetje waardoor ik tegen de stroomdraad aankwam. Er was maar een manier om snel uit die pijnlijke positie te komen en dat was me languit laten vallen. Er kwam zwart water uit mijn haar toen ik onder de douche stond Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:53

Telt het ook als je in de mest hoop valt? *LOL*

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:14

Vanwege die modder rijd ik nu dus ook liever 's avonds. Dan staan de paarden binnen en hoef ik tenminste niet door die smerige blub! Mijn kaplaarzen zijn een beetje te kort en een beetje te wijd, dus ik moet iedere keer uitkijken dat ik niet ineens op mijn sokken door de wei loop... Haha!

Waar ik vroeger reed was het van het najaar tot de lente één grote blubzooi. (Stallen hadden ze er niet). Niet meer te tellen hoe vaak ik daar languit ingelegen heb... Clown

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:19

Dat gebeurde mijn zusje van 4 laatst ook. Ze wilde onze shet in zijn (nogal modderige) paddock zetten en ze liep dus met hem mee de paddock in. Ze deed rustig zijn halster af en hij liep een paar pasjes naar voren. Toen ze weg wilde lopen bleek dat haar voetjes vast zaten en ze viel dus recht achter mijn shetje in de blub. Tong uitsteken
Gelukkig moest ze verschrikkelijk lachen en is mijn shetje schrik proof Haha! , hij kwam haar zelfs nog troosten Lovers
Mijn moeder vond het minder leuk }>

marleen92

Berichten: 101
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 23:02

heel bekend,
loop ff met iemand mee naar de stal(door de modder Misselijk )
wil ik verder lopen kom niet voor uit! Boos!
komen mijn handen in de modder terrecht(witte handschoenen)
val op mijn kont.
dat andere meisje trekt mij uit de modder Haha!
jas,handschoenen en broek vies Boos!
maar ja niks aan te doen!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 13:15

jantina schreef:
Op deze manier niet, maar ik ben weleens gelanceerd door Isolda, recht in de blubber. Net als jij, languit, alleen dan met mijn hoofd door de blubs schuivend *LOL*
Heel ranzig, na een half uur flink douchen kwam er nog modder uit mijn oren *LOL*

op die manier ook niet maar wel op de manier van Jantina.
met het springen: was niet mee met de sprong en werd uit het zadel gelanceerd recht in de paardendrek Boos! bah; Een kwartier nodig gehad om die pony de pakken. ( is wel een grappig gezicht.) *LOL* *LOL*
ik ging er juist op kruipen, een meisje had haar pony niet in de hand en ging hij nog een beetje naar ottawa gaan bokken zodat hij opzij springt en ik met mijn gezicht in het water viel. dan was ik vanvoor en vanachteren nat. En iedereen maar lachen.

Groetjes celine

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 15:23

Ik ben een keer in de modder gevallen na een wedstrijd (toen was ik een jaar of 10). Ik liep door de longeerbak heen wat een en al modder was en ik bleef met mijn te grote laarzen hangen in de modder en viel achterover met mijn witte bijbroekje. Op het moment zelf vond ik het niet leuk maar achteraf kan ik er om lachen.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-02 19:33

er zijn hier al heel veel verschillende modder verpartijen genoemd Misselijk . Voor mij was het gisteren de eerste keer en ik hoop ook de laatste keer dat ik erin ben gevallen.

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 20:17

Ik zit ook regelmatig vast met m"n laarsen in de modder, ben vorig herfst ook op m'n achterste gevallen in de modder omdat m'n voeten niet mee kwamen. Huilen
Als ik Ninja nu uit de wei haal, houd ik me vast aan haar manen en trekt ze me mee als ik een beetje vast kom te zitten, zo kan ik ook op haar steunen. Haha!