Zoektocht in Egmond...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:21

Hoi!Ik heb even je profiel nagelezen en ik ken Sabine.Van haar heb ik onze pony Misty gekocht omdat zij bang van haar was.Later belde ze of ze hem niet terug kon kopen Cool .Ik kan zo even niet op haar achternaam komen maar ik ga er even achter zien te komen.Achteraf denk ik dat ze jouw pony ook nog aan mij aangeboden heeft.Ze is gewoon een klein beetje een handelaar Verward

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 23:44

Ik loop me nu al 2 weken de kop te breken over die pony! Hij komt me zoooooo bekend voor!

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 10:19

Het zou best 'ns kunnen dat je hem herkent, aangezien hij best eens in de buurt van Bergen zou kunnen staan...

*denkt na over iets wat de doorslag in je denkwerk zou kunnen geven*

Pony van de buurvrouw, misschien een keer tegengekomen op buitenrit, laatst tegengekomen op de ponyclub... Verward

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 23:17

Aanstaande zaterdag gaan we richting Bergen, met dezelfde tactiek als twee weken terug naar Egmond...

Ooit ga ik hem vinden...

kipsie

Berichten: 134
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 00:49

niet opgeven hoor!!!!!!
ik leef (en zoek) met je mee!!!!!!!!!!
heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 07:43

Als hij in bergen gestaan had had ik dat vast wel geweten denk ik!

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 13:40

Maar hij kwam je wel bekend voor... Dus 't zou wel kunnen dat ie ergens in de buurt van Bergen staat... Zou in ieder geval wel verklaren waarom je hem wel herkent...

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:50

ik sta voor je op de uitkijk in groningen.je weet maar nooit he??nou veel suc 6.jij gaat hem echt wel vinden met die helpers hier.tof man. OK dan!

Saphia89

Berichten: 579
Geregistreerd: 14-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 10:14

Ik heb op manege de hoef gereden en daar hebben wel 2 billy's gestaan alleen hadden ze volgensmij geen van beiden een maanoog, succes met zoeken!

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 10:26

Welke stallen wil je bezoeken in Bergen?

Rinthoron

Berichten: 113
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 14:27

offtopic: poelenburgh is zo OK dan! vooral Cindy!
ontopic: Jij hebt wel een lief en meelevend vriendje zeg!!
heel erg veel succes

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:44

Sterkte meid ik hoop dat je hem vindt zal dit tropic blijven volgen duim voor je.Ik heb 8jaar geleden het zelfde mee gemaakt verkocht haar voor weinig geld omdat ze een super huis voor het leven kreeg.NEE DUS staat nu op manege de prinsenstad in een stant als afgereden manege pony.Heb haar nog geprobeert terug te kopen maar ze vragen zoveel geld dat ik dat niet kan betalen.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 17:56

@ Irish_Lady: We hadden geen stallen in gedachten... Sta jij toevallig op een hele grote pensionstal net buiten Bergen? Schijnheilig

@ Rinthoron: Jah, 'k weet ook niet waarom ie zoveel voor me doet, maar dan zegt ie "dat heb ik toch wel voor je over" slijmbalGnagnagna (hij leest nu mee Knipoog )

@ bol: Oeh, dat is inderdaad een nachtmerrie... Om je paard dat op een slechte manege terug te vinden Scheve mond

Ik zat eraan te denken om een nieuw topic te openen, maar ik kan op zich ook hier vertellen wat er vandaag allemaal is gebeurd.

We zijn, net als de vorige keer, gewoon richting Bergen gereden, en hebben daar rondgereden. We kwamen eerst bij een manege in Schoorl terecht (mooie manege!), waar we niet veel wijzer werden: een meisje dat heel veel wedstrijden reed, zou hem wel eens gezien kunnen hebben, maar dat wist ze niet zeker...
Dus toen zijn we naar Bergen gereden, en vonden daar een vereniging, waar een meisje aan het rijden was in de bak. Ze herkende hem niet (ja, dit keer waren we zo nuttig om wat foto's mee te nemen), maar verwees ons naar een grote pensionstal een eindje verder op.

Ook daar stond hij helaas niet, en werd hij ook niet herkend...

Op de terugweg richting de auto kwamen we nog twee ruiters tegen, aan hen hebben we 't ook gevraagd, en die reageerden heel verwonderlijk...

Wij lieten die foto's zien - ze keken er even naar, keken toen naar elkaar, en zeiden toen vrijwel tegelijk "is dat niet..." en "ja daar dacht ik ook al aan"... Maar verder zeiden ze niet aan welk paard ze dachten, want de leeftijden kwamen niet overeen...

Na nog wat meer rondgereden te hebben, en nog even wat eten, zijn we weer terug naar huis gegaan...

Weer niets dus...

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:47

Irish staat idd op een vrij grote pensionstal dichtbij die rijverreniging de kennemerruiters, maar we hebben in bergen zoveel stallen die groot zijn(20 of meer paarden).
Heb devil zelf ook nog niet gespot, maar hou mijn ogen open.

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:40

Heb je een tinkermerrie met veulen zien staan?

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 20:03

Ja Pling (stal Jonker of zoiets, kan dat? - We waren in ieder geval wel bij de kennemer ruiters)

Zat nog te denken of ik wat pica's van ze zou nemen, maar ze stonden te ver weg om duidelijk op de foto te komen...

Ik ga nou 't internet afspeuren naar manege's en ponyclubs enzo, in Bergen en omstreken...

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:13

Hahahahah dan heb je mijn merrie en veulen gezien!

Caira
Berichten: 26068
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:22

Toch weet ik zeker dat je hem niet op een pensionstal in bergen zult vinden!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:24

ponyclub heiloo
ponyclub starrenburg, castricum
duinridders, schoorl
schildknapen schoorl

en alcmaria hippix >> www.hippix.nl kun je een oproep zetten bij tekoop/gezocht

en verder heb je nog wel wat particulieren, maar niet echt pensionstallen echt grote...

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 00:25

Dank je, Romana Lachen

irish_lady, heb je nog steeds geen idee waarom hij je zo bekend voorkomt?

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 09:34

Heb je ook gekeken op de groeneweg, tegen over voetbalclub Berdos?
Daar zit ook een pensionstal, er staan voornamelijk ijslanders, maar wie weet?

@ Irish_lady Haha! : Hij lijkt een beetje op Dribbel, misschien dat hij je daarom bekend voorkomt?

Als je wil Clitia, dan kan ik je het telefoonnummer van je kennemerruiters pb-en (d8 dat ik die nog had), misschien heb je er ooit nog wat aan.

Oh, misschien nog een stal waar je zou kunnen kijken....Als je richtig Bergen rijdt, dan heb je (als je er al bijna bent Haha!) aan de rechterkant de Hoge school Inholland en aan de linkerkantkant speeltuin De Batavier. Nou, dan rij je nog een stukje rechtdoor en op een gegeven moment kan je een polderweggetje naar links inslaan, die heet de Groeneweg. Die weg rij je een behoorlijk stuk af totdat je aan je linkerkant een grote/luxe pensionstal ziet. Stal Lauwris heet die stal. Daar zou je eventueel ook nog kunnen kijken. Een paar meter voor stal Lauwris, ook aan de linkerkant, zit een klein boertje waar ook een aantal pensionpaarden staan. Daar zou je het eventueel nog kunnen proberen. Als hij daar niet staat, dan rij je verder en ga je de 1e naar rechts, dan zie je ook vanzelf aan je linkerhand die stal waar veel ijslanders staan.
Ik hoop dat het duidelijk is, anders kun je altijd pb-en.

Ik had graag zelf voor je willen kijken, maar ik vertrek over een paar dagen voor langere tijd naar het buitenland. Succes!

Voor namen en adressen mag je me ook altijd pb-en.

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 12:01

Goed... Ik heb hem gevonden, dankzij de link van _Romana_ http://www.hippix.nl...

Kim schreef:
Beste Hester,
Ik wou nog even zeggen...het gaat super met billy maar we willen hem verkopen omdat we een groter paard willen kopen dus mischien wil jij hem terug!?
En anders valt er mischien wat anders te regelen....
We doen hem niet eerder weg todat je reageert..

Veel liefs Kim en KuSjes Billy...

Hier dus het volgende drama... Ik ga waarschijnlijk binnen een maand op kamers wonen, dus zou ik supergoedkope stalling moeten vinden... Gelukkig zal stalling in Wageningen goedkoper zijn dan in Leiden, maar toch...

Ohw my god... Nagelbijten / Gniffelen

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:06

ik zag je bericht al staan op hippix.nl Knipoog Maar wel een geluk dat je m gevonden hebt! en wat ga je doen??

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:08

en staat ie op een pensionstal of particulier??

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:44

Hai hai,

Super dat je hem hebt gevonden OK dan!
Hoop zo voor je dat je nu dan maar goedkope en goede stal kan vinden.
Dat komt ook allemaal weer goed,je hebt in ieder geval je Billy weer teruggevonden!

X Patrice